Шуфрич і Рудьковський ніяк не порахують вагони в "Експресі" - Обозреватель

Шуфрич і Рудьковський ніяк не порахують вагони в "Експресі"

Смотрите
1 2 3
Увеличить шрифт  1 2 3

Залізничники вже підняли п’ять вагонів

На ранок 4 травня на ділянці сходження вагонів ще тривають ремонтні роботи. Залізничники вже підняли 5 пасажирських вагонів, зараз тривають роботи над підняттям локомотиву. До кінця дня ремонтники передбачають підняти усі вагони та закінчити відбудову колій. Відновлювальні роботи здійснюють відбудовні поїзди зі станцій Дарниця, Київ-Пасажирський та Фастів.

Про це повідомили «Обозревателю» в Управлінні взаємодії зі ЗМІ "Укрзалізниці".

На місці аварії «Столичного експресу» ще й досі купа роботи

3 травня тривали відновлювальні роботи біля залізничної станції «Росава» Кагарлицького району (Південно-Західна залізниця), де 2 травня під час проходження пасажирського поїзда № 168 «Столичний експрес» з 10 вагонів, який прямував за маршрутом Дніпропетровськ-Київ, зійшли з рейок та перевернулися 4 пасажирських вагони, 1 порожній вагон для перевезення автомобілів та локомотив. Внаслідок аварії частково було пошкоджено ділянку залізничної колії та насипу. Загиблих та госпіталізованих немає.

фото Никиты Власова

Про це повідомили «Обозревателю» у прес-службі МНС України.

Пасажирів на електропоїзді було доставлено до станції Київ-Пасажирський. На пошкодженій ділянці залізниці проводяться ремонтні роботи. Рух поїздів здійснюється по об’їзному маршруту.

Станом на 7 год. 4 травня піднято 2 пасажирських вагони, розібрано 100 м колії та відновлено 50 м. Ремонтні роботи тривають, до яких залучено аварійні бригади Південно-Західної залізниці, 2 відновлювальні поїзди, 2 автокрани. Для забезпечення протипожежної безпеки під час проведення робіт від МНС залучено 7 чол. та 1 од. техніки.

Швидкий поїзд зійшов з рейок, є поранені. Відеосюжет

Залізничники кажуть, що поїзд зіштовхнули диверсанти. Відеосюжет

(відео "5 каналу")

Смотрите фоторепортаж пассажира, который ехал в третьем вагоне «Столичного экспресса»

фото photoalbum.zp.ua

Попередньою причиною сходження з рейок вагонів поїзда «Столичний експрес» (Дніпропетровськ-Київ) є несанкціоноване втручання сторонніх осіб.

Як передає УНІАН, про це сьогодні на брифінгу заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак.

За його словами, було зламано електромеханічний привід, який переводить стрілку з одної колії на іншу. «Був розкритий цей привід і намотаний мотузок на вал приводу, що дозволило неправильно перевести стрілку», - сказав він.

Водночас В.Козак зазначив, що ніяких претензій до стану залізничної колії, по якій рухався поїзд, не було, вона могла витримати встановлену швидкість – 140 км/год.
На думку генерального директора відомства, хулігани не могли так пошкодити стрілочний привід, оскільки «для цього треба знати конструкцію стрілочного переводу». За його словами, особи, які здійснили дані дії, на переводі стрілки враховували час, коли повинна була статися аварія: «Якби стрілка втратила контроль до перекриття вхідного сигналу – машиніст би впорався».

Як зазначив В.Козак, створено комісію, яка розслідує подію, її очолює заступник гендиректора «Укрзалізниці», в комісію входять представники транспортної міліції, прокуратури, СБУ.

Він також повідомив, що після того, як всі пасажири потягу, а це 510 чоловік, були доставлені до Києва на електричці, 172 особи звернулися за допомогою в службу «Укрзалізниці». Зокрема, 32 людини звернулися за медичною допомогою, 27 з них одержали першу медичну допомогу, 3-х пасажирів госпіталізовано, серед них 11-річний хлопчик з травмою черевної порожнини, чоловік із струсом мозку і жінка з забоєм нирки.

Як зазначив В.Козак, загрози їхньому життю і подальшому здоров`ю немає.

Крім того, за його словами, 23 особи заявили про втрату майна, зараз під охороною всі речі вилучаються із вагонів поїзда.

Як завірив В.Козак, всю шкоду пасажирам буде компенсовано, всі претензії будуть задоволені. При цьому він не оцінив розмір матеріальної шкоди.

Він також зазначив, що до кінця сьогоднішнього дня рух на даній ділянці буде відновлено. За його словами, пошкоджено стрілочний перевід №2 і близько 200 метрів колії.
При цьому В.Козак сказав, що графік поїздів не порушено, поїзди слідують в обхід - через Фастів.

Прокуратура Київської області порушила кримінальну справу за фактом сходу з рейок вагонів поїзда № 168 ”Дніпропетровськ-Київ”.

Про це повідомив прокурор Київської облпрокуратури Юрій Гайсинський.
За його словами, кримінальну справу порушено за ст.276 Кримінального кодексу України (порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного чи повітряного транспорту).

О 22 год. 15 хв. 2 травня біля залізничної станції "Росава" Кагарлицького району (Південно-Західна залізниця) під час проходження пасажирського поїзда № 168 "Столичний експрес" з 10 вагонів, який прямував за маршрутом Дніпропетровськ-Київ, зійшли з рейок та перевернулися 5 одиниць составу (1 секція локомотива, порожній вантажний вагон для перевозу автомобілів та 3 пасажирських вагона). Внаслідок аварії частково пошкоджено ділянку залізничного полотна та насипу. Загиблих та госпіталізованих немає. Пасажирів поїзду на електропоїзді було доставлено до м. Києва. Рух поїздів по аварійній ділянці припинено. Причина аварії - встановлюється.

фото прес-служба МНС

Станом на 7 год. 3 травня тривають аварійно-відновлювальні роботи, до яких залучено аварійні бригади Південно-Західної залізниці, 3 відновлювальні поїзди, 2 автокрана, для забезпечення протипожежної безпеки під час проведення робіт від МНС залучено 7 чол. та 1 од. техніки, повідомляє прес-служба МНС.

У Криму зійшла з рейок електричка

На Львівщині з рейок зійшов потяг

МАЗ збив з рейок пасажирський потяг

04 мая 08:21
:   Средняя оценка: Голосов: 3
РаспечататьОтправить другу
Комментировать
Комментировать
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 19    показать все | позитивные
EC
04.05.2007 10:38:24
 
дивно кожень день на залізниці щось ламається. http://gpu.ua/index.php?&id=160873
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Ант
04.05.2007 10:25:47
 
Вопрос для специалистов. Козак сказал, что на том участке дороги допустимая скорость поезда - 140 км/час. Мне, как неспециалисту, кажется, что на участках, где есть стрелочные переводы, допустимая скорость должна быть значительно меньше, а на перегонах, соответственно -больше. Или я нелогично рассуждаю, или Козак тоже прафффесианал.
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Sunit
04.05.2007 10:07:28
 
Два брата-акробата. Один Совок, другой Лопата.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
ганна_ахметова
04.05.2007 8:52:18
 
бокий расскажет в зраде, что это лично юлька cвершила теракт, чтоб рудьковскому отомстить и развязать рельсовую войну
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Ланселот
04.05.2007 8:00:49
 
Ось Росія й потурбувалась про ситуацію в Україні. Чи це у нас "покращення життя вже сьогодні"? Бо якось раніше у нас такої гидоти не було.
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
фекла
03.05.2007 23:52:01
 
создается впечатление,что лапшу нам на уши вешает рудьковский и прикрывает чье-то головотяпство мифическим терактом.
не согласен согласен    Рейтинг: 9
 
Тарас
03.05.2007 21:28:23
 
Так, что теперь любой желающий может ножевкой кусок рельсы отпилить, или лампочки выкрутить из светофора, или пару шпал себе на дачку стырить? И заметте, что со времен партизан такого небыло. Интересно, какую теперь банду найдут регионалы? Назовем ее "Банда веревочных стрелочников". Они ходят по всем железнодорожным стрелкам и с помощью веревки останавливают поезда!!! Вам стра-а-ашно?
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
asst
03.05.2007 20:35:15
 
Со слов Рудьковского очевидно, что стрелки перевели регионалы, дабы устрашить украину и спереть все на Майдан. Ну просто ясно, как белый день. Может, по сценарию Москвы, и по опыту. Но таким образом они "ищут" выход из кризиса. Ой, как же им не хочется на выборы. Они готовы даже поезда пустить под откос, сволочи.
не согласен согласен    Рейтинг: 14
 
Депутат
03.05.2007 19:56:34
 
Поезд вёз смену на Майдан???? Это - очень символично! Регионы, вам знак свыше - прекращайте стаскивать людей для показухи майданной, вам это обернётся полнейшим истреблением... Последние дни доживаете, "элита" приблатнённая.
не согласен согласен    Рейтинг: 10
 
ter
03.05.2007 19:48:18
 
Вийшов дядько з лісу,намотав мотузку,
і гордість "укрзалізниці"- з рейок.
Типово-регінальске пояснення.Замість
того,щоб пояснити ,за які гроші,перевозятся ригінальні прихільники до Київа(показав платіжні документи),і яким чином
проводяться закупівлі по тендерній
процедурі,та хто в них перемагає.
Страшно?!А так ,вийшов дядько,та
зайшов,как парєнь,в стєпь Данєцкаю.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Chabapok
03.05.2007 18:50:25
 
Несколько слов о том, как работает стрелка. (постараюсь не грузить) У самой задрипаной стрелки есть контрольная цепь и два реле, каждое реле контролирует одно из возможных крайних положений стрелки. Контакты этих реле заведены в цепь удержания разрешающего сигнала светофора. Если просто "ручками" перевсти стрелку - светофор перекрывается.
Поэтому я могу поверить только в то, что кто-то перевел стрелку непосредствено перед составом, так, что состав просто не успел затормозить. Либо же он перевел стрелку в то время, когда состав по ней ехал. В обоих случаях этот "кто-то" охренительно рисковал своей жизнью. И поэтому мне эти варианты кажутся маловероятными.

Вообще же, если состав едет, а стрелка стоит "не так", то происходит так называемый взрез стрелки, но состав при этом не переворачиваетя.

Вывод - нам дали версию, рассчитаную на тех, кто не имеет ни малейшего представления о принципах работы систем управления движением поездов. Иными словами - лапша на уши.

Стрелку можно заставить давать контроль "не правильно", но для этого надо вмешаться в схемотехнику, а незаметно такое сделать может разве что барабашка. (и если уж есть такая возможность - вмешаться в цепи управления, то гораздо легче буде завалить поезд другими методами нежели вскрывать, переводить веревкой....)
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
A5
03.05.2007 17:01:05
 
(Лірник)
Поезд "Столичный экспресс" совершил свой первый рейс 1.08.2005 г. Так что, с вопросом "куда делись бабки на реконструкцию" нужно обратиться к апельсинам, а не к баклажанам, ибо это эпохальное событие - дело рук Червонца.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Лірник
03.05.2007 16:46:23
 
Тепер гаспадін агент Рудьковський буде шукати терористів,щоб під шумок списати вкрадені гроші.Бо це ж саме залізниця фінансує всі баклажанні майдани.
Суки.
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
Киевкин
03.05.2007 16:38:23
 
"Укрзализныця", в лице Козака В. намолола чепухи и ищет крайних.
А крайних нужно искать именно в самой "Укрзализныце".

К примеру фото:
http://www.obozrevatel.com.ua/news/2007/5/3/168898/p_4.htm
и
http://www.obozrevatel.com.ua/_site/src/photo_show.aspx?p=0&_id=168898
Как видно, вагоны просто слетели с железнодорожного полотна и можно предположить, что на данном участке отсутствует или не соответсвует норме уклон.
Ведь прекрасно известно из физики правило - криволинейное движение всегда движение ускоренное, даже если модуль скорости остается постоянным.
Так что смело можно предполагать, что сначала слетели с полотна последние вагоны, которые потянули за собой остальные.
Слово СЛЕТЕЛИ, не случайно, а именно слетели - колесная база на месте и после слета она вкопалась в землю, т.е. вагоны слетели "без нарушений" и боком, по инерции, вкапывались в землю.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Жиглов
03.05.2007 14:05:47
 
Кстати, цены на постельное втихаря приподняли, к тому же, вводя эту услугу в стоимость билета, гребут с нее еще и НДС. Итого, постелька, которая до того стоила 7 грн., теперь обходится в 10 с копейками. Воры и плуты из руководства ж.д. должны сидеть в тюрьме.
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
Скептик
03.05.2007 13:28:33
 
ага...партизаны заблудшие...
Пока у нас все развитие ЖД будет заключаться в решениях включать или нет завтраки/белье в билеты - будут находится виртуальные партизаны/диверсанты и пр. "стрелочники" мешающие жить ЖД, дабы оправдать очередные аварии.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
iriska
03.05.2007 13:19:44
 
У голубых теперь все время какие то диверсии. и главное все это делают им оранжевые... наверно по себе судят....
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
АССА
03.05.2007 12:45:25
 
Предлагаю поискать деньги, которые должны были быть направлены на реконструкцию железных дорог, поездов у Рудьковского и его родственников на дачах... Естессна, поискать их и у главы "Укрзализниці"...
не согласен согласен    Рейтинг: 9
 
Churaken665
03.05.2007 12:39:25
 
Просто ужастно. неужели такое кто-то мог совершить направленно
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Комментировать
Комментировать
Новости партнёров
Загрузка...


Читайте
Обновлено: 30 августа 11:42
»
Вся лента новостей
Жёлтые

»
В раздел «Желтые новости»
bigmir)net TOP 100
TOP.proext.com

Rambler's Top100
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на сайт обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.