15 октября • обновлено в 06:01
МоваЯзык
Мир Спорт

/ Новости экономики

Украинцам открыли доступ к запрещенным пропагандистским сайтам: что известно

48.4т Читать материал на украинском

В Украине во вторник, 17 сентября, внезапно заработали запрещенные пропагандистские сайты "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" и "Новоросс инфо".

Несколько интернет-провайдеров перестали блокировать подсанкционные ресурсы.

В частности, доступ открыли клиентам компании iРort в Борисполе.

Украинцам открыли доступ к пропагандистским сайтам

Украинцам открыли доступ к пропагандистским сайтам

navigator.news

Как сообщил в Facebook харьковский журналист Александр Белокобыльский, интернет-провайдер UNTC хаотично открыл доступ к сайтам "Л/ДНР" и некоторым российским ресурсам.

"ВК" и "Одноклассники" не работают. Нет доступа к сайту "совмина ЛНР" и "МГБ", зато к сайтам "МВД ЛНР", "МЧС", сайтам городских оккупационных администраций – есть. Заблокирован доступ и к "РИА Новости", зато свободно можно читать ТАСС, а вместе с ним – "ЛуганскИнформЦентр", "МИА Исток", ДАН и проч. Интересно, что из всех перечисленных только при попытке открыть "РИА Новости" на экране появляется уведомление, что доступ заблокирован в соответствии с таким-то указом президента. В остальных случаях – просто уведомление, что "не удается получить доступ к сайту", – поделился он.

Примечательно, что накануне росСМИ также сообщили якобы об отмене блокировки сайтов украинскими операторами мобильной связи – Киевстар, Vodafone (Украина) и Lifesell.

"Корреспондент накануне закачал в планшет обновленную версию "Одноклассников": всё прекрасно работает без необходимости входа через VPN", – написал "Московский комсомолец".

Напомним, доступ к российским соцсетям "ВКонтакте", "Одноклассники" и еще ряду пропагандистских ресурсов страны-оккупанта был ограничен по указу пятого президента Петра Порошенко в мае 2017 года.

Как сообщал OBOZREVATEL, ранее еще несколько интернет-провайдеров попались на невыполнении указа президента. Вскоре после направления запроса компаниям, которые открыли доступ к запрещенным сайтам, они снова включили блокировку.

Юрист пояснил, какую лазейку находят провайдеры.

Подпишись на наш Telegram. Присылаем лишь "горящие" новости!

Читайте все новости по теме "Санкции против России" на OBOZREVATEL.

53
Комментарии
449
36
Смешно
21
Интересно
128
Печально
55
Трэш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы
МАКСНЕТ ТОВ
МАКСНЕТ ТОВ
ВІДКРИТА ПРЕТЕНЗІЯ Від імені всього колективу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАКСНЕТ» засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося до Вас, засновників, редакторів, журналістів, а саме, до: Михайла Бродського, власника ресурсу - українського політика і підприємця; Ореста Сохара, шеф-редактора - «Обозревателя» - журналіста; Михайла Кривди, генеральний директор ТОВ «Золота середина», на яку оформлено «Обозреватель»; Павла Неймана, технічний директор; Андрекса Селіванова, генеральний продюсер телепроекту «Обозревателя» Oboz TV; Наталі Савченко, перший заступник шеф-редактора, керівник відділу новин; Лариси Гуменюк, керівник відділу блогів; Лесі Гасич, керівник відділу SMM та інших небайдужих журналістів. Ваше видання дуже потужне інформаційне джерело, якому довіряють люди. Учора, 17 вересня у одній з Ваших статей розміщено посилання на знак для товарів та послуг “МАКСНЕТ”, в контексті порушника діючого законодавства, а саме в статті “Українцям відкрили доступ до заборонених пропагандистських сайтів: що відомо” (https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/ukraintsyam-vidkrili-dostup-do-zaboronenih-propagandistskih-sajtiv-scho-vidomo.htm) Зокрема, вказується: “В Україні у вівторок, 17 вересня, раптово запрацювали заборонені пропагандистські сайти "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" і "Новоросс инфо". Кілька інтернет-провайдерів перестали блокувати підсанкційні ресурси. Зокрема, доступ відкрили клієнтам компанії iРort у Борисполі. Відзначився і провайдер "Макснет" із Харкова.” Аналізуючи інформацію, що з‘явилась у Вашому засобі масової інформації, хочемо заявити, що вона не відповідає дійсності, є викривленою та суттєво впливає на імідж та репутацію ТОВ “МАКСНЕТ”. Нами виконано вимогу, щодо блокування ресурсів. Факт нехтування одним з головних принципів розповсюдження інформації - достовірністю, суперечить принципам діяльності журналістів, моральним та етичним нормам, а також може призвести до ще більшого погіршення ситуації в країні, підірвавши довіру населення не лише до ТОВ “Макснет”, а й до Вашого ресурсу. Беручи до уваги викладене, звертаємось до усіх названих осіб ресурсу (www.obozrevatel.com), що можуть вплинути на припинення розповсюдження інформації, яка шкодить діловій репутації ТОВ “Макснет”, а також інших електронних ЗМІ, що передрукували дану інформацію й розмістили у себе на сторінках, з вимогою спростування неправдивої інформації. У разі ж, якщо неправдива інформація спростована не буде, ТОВ “МАКСНЕТ” залишає за собою право відстоювати свою честь та гідність у судовому порядку.
Показать комментарий полностью
von Stierlitz Max Otto
von Stierlitz Max Otto
Стоило бы ответственнее относиться к публикациям. Ладно там россияне - им проблематично проверить. Но вы-то...
Показать комментарий полностью
Лобинский Евгений
Лобинский Евгений
ВІДКРИТА ПРЕТЕНЗІЯ Від імені всього колективу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАКСНЕТ» засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося до Вас, засновників, редакторів, журналістів, а саме, до: • Михайла Бродського, власника ресурсу - українського політика і підприємця; • Ореста Сохара, шеф-редактора - «Обозревателя» - журналіста; • Михайла Кривди, генеральний директор ТОВ «Золота середина», на яку оформлено «Обозреватель»; • Павла Неймана, технічний директор; • Андрекса Селіванова, генеральний продюсер телепроекту «Обозревателя» Oboz TV; • Наталі Савченко, перший заступник шеф-редактора, керівник відділу новин; • Лариси Гуменюк, керівник відділу блогів; • Лесі Гасич, керівник відділу SMM та інших небайдужих журналістів. Ваше видання дуже потужне інформаційне джерело, якому довіряють люди. Учора, 17 вересня у одній з Ваших статей розміщено посилання на знак для товарів та послуг “МАКСНЕТ”, в контексті порушника діючого законодавства, а саме в статті “Українцям відкрили доступ до заборонених пропагандистських сайтів: що відомо” (https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/ukraintsyam-vidkrili-dostup-do-zaboronenih-propagandistskih-sajtiv-scho-vidomo.htm) Зокрема, вказується: “В Україні у вівторок, 17 вересня, раптово запрацювали заборонені пропагандистські сайти "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" і "Новоросс инфо". Кілька інтернет-провайдерів перестали блокувати підсанкційні ресурси. Зокрема, доступ відкрили клієнтам компанії iРort у Борисполі. Відзначився і провайдер "Макснет" із Харкова.” Аналізуючи інформацію, що з‘явилась у Вашому засобі масової інформації, хочемо заявити, що вона не відповідає дійсності, є викривленою та суттєво впливає на імідж та репутацію ТОВ “МАКСНЕТ”. Нами виконано вимогу, щодо блокування ресурсів. Факт нехтування одним з головних принципів розповсюдження інформації - достовірністю, суперечить принципам діяльності журналістів, моральним та етичним нормам, а також може призвести до ще більшого погіршення ситуації в країні, підірвавши довіру населення не лише до ТОВ “Макснет”, а й до Вашого ресурсу. Беручи до уваги викладене, звертаємось до усіх названих осіб ресурсу (www.obozrevatel.com), що можуть вплинути на припинення розповсюдження інформації, яка шкодить діловій репутації ТОВ “Макснет”, а також інших електронних ЗМІ, що передрукували дану інформацію й розмістили у себе на сторінках, з вимогою спростування неправдивої інформації. У разі ж, якщо неправдива інформація спростована не буде, ТОВ “МАКСНЕТ” залишає за собою право відстоювати свою честь та гідність у судовому порядку.
Показать комментарий полностью

Блоги / мнения

ads pixel