УкраїнськаУКР
русскийРУС

Чіпси назавжди знижують IQ дитини

1,2 т.
Чіпси назавжди знижують IQ дитини
Google Subscribe

Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google

Підписатися

Співробітники Брістольського університету дізналися, що неправильне харчування в певному віці здатне назавжди змінити роботу мозку . У дослідженні взяли участь 14 000 дітей . Вчені вивчили їх раціон харчування у віці 3-х, 4-х, 7-й і 8-й років. Виявилося, що раціон харчування у віці 3-х років впливає на подальший розумовий розвиток дитини. Так, ті діти, які до трирічного віку пробували чіпси, надалі показували знижені показники IQ. Втрати, що наноситься мозку, непоправна. Важливо, що навіть зміна раціону харчування не врятує ситуацію. 20% дітей, погано харчувалися у віці 3 років, надалі демонстрували зниження рівня IQ на п'ять пунктів. А от продукти, які діти вживали в 4-7-річному віці, вже не впливають на функціонування мозку. Справа в тому, що в перші 3 роки життя мозок швидко зростає, і на його активність впливає багато факторів, в тому числі і харчування, пише Коментарі .