УкраїнськаУКР
русскийРУС

Півсклянки вина в день продовжують життя на 5 років

528
Півсклянки вина в день продовжують життя на 5 років
Google Subscribe

Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google

Підписатися

Якщо випивати зовсім небагато вина - приблизно півсклянки на день - протягом тривалого часу, це подовжує тривалість життя на 5 років, вважають вчені з Нідерландів. Результати їх дослідження були опубліковані в журналі Journal of Epidemiology and Community Health.

Група вчених спостерігала за чоловіками з Данії між 1960 і 2000 роком в ході дослідження, проведеного з метою визначення впливу алкоголю на організм людини. Виявилося, що тривале вживання невеликих доз вина асоціювалося із збільшенням тривалості життя приблизно на 5 років. Позитивний ефект не залежав від сукупної кількості випитого алкоголю, розповіли вчені з університету Вагенінгского університету в Нідерландах. Згідно з їх доповіді, за 40 років спостереження 1130 з 1373 чоловіків, що брали участь в експерименті, померло в середньому у віці 77 років.

Проаналізувавши отриману інформацію, вчені зробили висновок, що вживання алкоголю в невеликих кількостях було сильно асоційоване з збільшенням тривалості життя. Вони з'ясували, що тривалість життя чоловіків, що випивали приблизно 20 грам вина щодня, була на 2, 3 роки більше, ніж у тих, хто не пив вино. Якщо ж людина пив більше, позитивний ефект знижувався. Чоловіки, які випивали більше 20 грам алкоголю на день, жили на 1,9 років довше, ніж непитущі.

Незалежно від загальної кількості випитого спиртного, вживання вина справляло позитивний вплив на тривалість життя. 2 грами вина в день протягом довгих років у середньому давали піддослідним 2,5 додаткові роки життя в порівнянні з тими, хто пив пиво або міцні алкогольні напої, і 4,7 додаткових років життя в порівнянні з непитущі. 70% вина, яке споживали учасники експерименту, було червоним.

Зв'язок між вживанням вина і тривалістю життя залишилася, навіть коли дослідники зробили поправку на інші чинники, такі як соціально-економічний статус людини, її харчування та інші звички.