Вино захистить від радіації


Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google
Вчені знайшли нове безпечний засіб, щоб захистить шкіру пацієнтів від впливу радіації. Встановлено, що один келих вина в день може скоротити на дві третини ризик, пов'язаний з негативним впливом радіаційного опромінення на шкіру жінок, що проходять променеву терапію з приводу раку грудей.
Шкірні реакції - частий побічний ефект радіотерапії, а медикаменти, що застосовуються проти цієї проблеми мають свої власні побічні дії. Деякі з них, захищаючи шкіру, захищали і самі ракові клітини. Тому дослідники з Католицького Університету та Національної дослідницької ради шукали природний антиоксидант для захисту від радіаційного ураження шкіри. Про це пішетInternational Journal of Radiation Oncology Biology Physics.
У дослідженні 348 жінок з раком грудей розділили на 3 групи, залежно від отриманої дози радіації. Дослідники встановили, що жінки, які вживають вино в ці дні, мали менше токсичних проявів, ніж ті, які цього не робили. Фактично, у жінок, що випивали келих вина в день, мався рівень шкірної токсичності 13,6%, у решти - 3,4%.
Вино не тільки може попереджати ураження шкіри, не заважаючи протипухлинної терапії, але може і покращувати її ефект, не створюючи додатковий ризик. Те, що ми тепер маємо такі диетологические знахідки для попередження інтоксикацій, пов'язаних з радіацією, дуже обнадіює ", - сказав автор дослідження доктор Вінчензо Валентіні (Dr Vincenzo Valentini), радіаційний онколог Католицького Університету в Римі.