ГоловнаБлоги

КремльТВ "подарував" російські землі Японії: у мережі висміяли конфуз пропагандистів

6.1тЧитати новину російською

Російський пропагандистський канал "Росія 24" у своєму випуску новин назвав Республіку Саха частиною Японії.

Про це повідомив користувач соцмережі Twitter із ніком "Про НеБро", який живе в Якутську.

"А ви в курсі що ми живемо в Японії?" - підписав він скріншот випуску "Вістей", в якому Республіку Саха, яка є частиною Росії, "відправили" до складу Японії.

Користувачі мережі назвали конфуз провалом, а також іронічно зазначили, що жителям Республіки Саха "пощастило".

Як повідомляв "Обозреватель", раніше пропагандистський "Перший канал" вніс "Океан Ельзи" в топ гастролерів 2016 року. Потім на каналі дивно вибачилися за цей фейк, побажавши глядачам їсти побільше овочів, сухофруктів, "тому що у запору два вороги - чорнослив і курага".

Читайте всі новини по темі "Фейки російських ЗМІ" на сайті "Обозреватель".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Щоб проголосувати за коментар чи залишити свій коментар на сайті, до свого облікового запису MyOboz або зареєструйтеся, якщо її ще немає.
Зареєструватися
Нові
Старі
Кращі
Найгірші
Коментарі на сайті не модеровані

Наші блоги