''Наслідки українізації'': росЗМІ потролили за грубу помилку

71,3 т.
''Наслідки українізації'': росЗМІ потролили за грубу помилку

Пропагандистський телеканал "Росія 24" осоромився через безграмотний напис в ефірі.

Російський канал став мішенню для троллінгу інтернет-користувачів після того, як припустився помилки в слові "русский".

В телеефірі з'явилася заставка з написом "Руский значит..." Також в соцмережах помітили, що напис виконано у кольорах українського прапора, і нагадує розроблений в Україні бренд Ukraine Now.

Українці потролили росЗМІ за грубу помилку
Українці потролили росЗМІ за грубу помилку

Інтернет-користувачі активно коментують ляп російських телевізійників і жартують про "українізацію" росЗМІ:

"Маркетингова програма українського уряду Ukraine Now вже випереджає планові показники ефективності";

"Послали своїх на федеральному телебаченні";

"Це наслідки жорстокої українізації, люди вже грамоту забули";

"От карателі...";

"руСкий?";

"Це конкурс" Придумайте третє слово"?

"З одним "с"? Дуже дивно".

Українці потролили росЗМІ за грубу помилку
Українці потролили росЗМІ за грубу помилку
Українці потролили росЗМІ за грубу помилку
Українці потролили росЗМІ за грубу помилку

Як повідомляв OBOZREVATEL, раніше катарський телеканал Al Jazeera припустився грубої помилки в матеріалі про вибухи і масовий розстріл у кримському місті Керч. Через помилку редактора, стрільцем, який влаштував теракт, назвали т.зв. "главу уряду" окупованого Криму Сергія Аксьонова.

Росіяросійська пропагандаРосійсько-український конфліктЗМІ