До Києва "повернувся" корпункт російських пропагандистів "Першого каналу"

2,0 т.
До Києва 'повернувся' корпункт російських пропагандистів 'Першого каналу'

У мережі з'явилося оголошення про пошук журналістів і працівників медіа в "Києві у корпункті" російського "Першого каналу".

Відповідний запис з'явився 9 березня на сервісі безкоштовних оголошень Olx.

Так, автори оголошення, застерегли "не брати сумнівні пропозиції через часті випадки афер працевлаштування в медіа-галузі" і повідали про відкриті вакансії журналіста-розслідувача, кореспондента і режисера. "Роботодавець" пропонував заробітну плату в розмірі від 1500 до 3000 доларів.

Примітно, що при оформленні оголошення, нібито представники "Першого каналу" допустили ряд граматичних помилок у тексті, і переплутали логотип компанії з лого іншого великого російського мовника - ВГТРК. Через деякий час, це повідомлення було видалено з порталу Olx. Як відомо, 12 лютого 2015 року Верховна Рада прийняла постанову (№ 1 853) "Про тимчасове зупинення акредитації журналістів і технічних працівників деяких засобів масової інформації Російської Федерації при органах державної влади України".

Як повідомляв "Обозреватель", пропагандистів Кремля вигнали з Російського форуму в Литві.

УкраїнаКиївРосійсько-український конфлікт