Nemyrialeaks.com - зустрічна перевірка

Nemyrialeaks.com - зустрічна перевірка

Я звертаю вашу увагу на те, що вирази про "проплачених послугах західних журналістів" сказані "Berliner Tageszeitung". Не в нашій брудної юридичної атмосфері України. "Встречной перевіркою" в аудиті називають дії по встановленню відповідності або, навпаки, невідповідності реальним, що мали місце обставинам. Ця стаття - не аудит, і термін "зустрічна перевірка" обраний як якась умовність, журналістський прийом. Нещодавно в інтернеті з'явився ресурс, позначений як http://nemyrialeaks.com . Його особлива цінність в тому, що ми можемо, так би мовити, зазирнути за лаштунки обставин, як реально робляться і підтримуються на Заході так звані "позитивні репутації". Я вже писав з цього приводу http://blogs.korrespondent.net/celebrities/ blog/pikhovshek/a84867 , у ймовірності, в найближчому майбутньому, скандалів з ??приводу цього ресурсу. Скандальність з'явилися на http://nemyrialeaks.com відомостей не в тому, що, вперше в новітній історії України, з'явилися публічно доступні відомості, що українські політики платять за піар на Заході. Зрештою, і в минулі роки різні інтернет-видання писали про те, скільки платили на Заході за імідж влади Леоніда Кучми. Але вперше з'явилися доступні відомості про те, що люди Тимошенко, а саме Григорій Немиря, платили гроші західним експертам і журналістам і за створення їй позитивної репутації, і за виникнення проблем у її конкурентів і опонентів. "Berliner Tageszeitung" Зараз скандал розгортає "Berliner Tageszeitung", не жовта німецька газета, цілком респектабельна. Її сайт http://berlinertageszeitung.de/ . 29 листопада 2011 вона опублікувала статтю, де сказано: "екс-прем'єр України Юлія Тимошенко, арешт і засудження якої до семи років позбавлення волі досі обговорюють в Європі, створювала власний імідж завдяки проплаченим послуг західних журналістів ". Видання проаналізувало сплеск цього літа критичних публікацій у європейській пресі про "справу Тимошенко", "утисках свободи слова" в Україні. Ось цитата: "пів-Європи, в тому числі, Німеччина, істерично кричали про бойкот чемпіонату", - пише "Berliner Tageszeitung". Видання пояснює велику кількість статей про Тимошенко прямим співробітництвом між її партією і британською компанією Ridge Consulting. Інші висновки доступні тут звертаю вашу увагу на те, що подібні вирази про "проплачених послугах західних журналістів" сказані не в нашій, склалася за багато років, брудної юридичної атмосфері України. Атмосфери, де політики типу Сергія Соболєва на телеканалі ICTV 12 листопада 2012 заявляють про "продажних прокурорів ", і не йдуть за це у в'язницю, що б відбувалося в будь-якій правовій системі світу. Де його начальник, Тимошенко легко, мимохідь, не добираючи слів заявляла 22 лютого 2010 за результатами президентських виборів: "суд цинічно відмовився встановлювати істину", і не отримувала за це термін за неповагу до суду. Я звертаю вашу увагу на те, що заява "Berliner Tageszeitung" о "проплачених послугах західних журналістів" сказані в правій системі Федеративної Республіки Німеччина. Це означає, що юристи "Berliner Tageszeitung" напевно не одну годину обмірковували правову позицію свого видання, бо тепер їм за все це доведеться судитися. Я дуже сподіваюся, що такі судові процеси відбудуться. Бо нинішні покоління повинні знати, як насправді робиться реальна політика і реальна журналістика. Як створюються фальшиві репутації. Дійсно, якщо уважно вчитатися у зміст файлів http://nemyrialeaks.com ., то знайдемо там чимало цікавого. Там знайдемо таку річ: звіт Немирі за виконану роботу. Тобто за що заплатили, скільки часу це забрало і так далі. Ось його і проаналізуємо. Починаємо зустрічну перевірку. Зустрічна перевірка № 1. Герхард Гнаук, журналіст газети "Die Welt" . Знаходимо, що 9 вересня 2008 хтось звітує за інтерв'ю і листування електронною поштою з Гергард Гнаук, журналістом газети "Die Welt". І ось 12 вересня 2008 Гнаук публікує інтерв'ю з Віктором Ющенком, в якому є, з боку журналіста, чи не так питання, як твердження: "над усіма планами знову нависла тінь важкої кризи між Вами і прем'єр-міністром Юлією Тимошенко". Ось його переклад по-російськи: http://www.inosmi.ru/world/20080912/243989.html . Ну і що, скаже уважний читач. Де докази, що на Гнаука впливали? Що він такого "Протимошенківський" сказав? Де, нарешті, докази, що він взяв гроші? Заспокойтеся, шановний читач. Ніхто не стверджує, що Гнаука схиляли говорити неправду, що він взяв гроші. Більше того, люди, які знають його особисто, висловлюються про Герхарді як про людину нехитрому, до підлості не здатній, не відміченим в отриманні хабарів. Але мова йде про інше: це доказ, що файли з http://nemyrialeaks.com. справжні. Я допускаю, що в даному конкретному випадку на Гнаука просто впливали, щоб він, роблячи інтерв'ю з Ющенком, враховував і позицію Тимошенко. І ось той, хто впливав, і взяв гроші. Зустрічна перевірка № 2. Ніна Енглінскі, журналіст "DРА" і "Die Presse" Тут наша неофіційна, але цілком якісна "зустрічна перевірка" стикається зі стовідсотковим попаданням. Ім'я та прізвище журналіста Ніни Енглінскі зустрічається під статтями в німецькій газеті "Financial Times Deutschland", в австрійській газеті "Die Presse", в матеріалах німецького агентства "DРА". Її статті регулярно передруковував офіційний сайт БЮТ. Давайте подивимося, наприклад, це http://www.pravda.com.ua/rus/news/2011/01/24/5827329/ 00000Тогда газета "Financial Times Deutschland" 24 січня 2011 року опубліковане її статтю на захист Тимошенко, де було сказано, що "розслідування, яке розпочали проти її уряду нові чиновники після приходу до влади на початку 2010, не привело ні до чого". І при цьому не було ні слова про міжнародний аудит уряду Тимошенко американською фірмою "Trout Cacheris". Навіть згадки про це немає. У ресурсі http://nemyrialeaks.com згадується, що 6 і 7 лютого 2009 року по звіту про виконану роботу Ніні Енглінскі дзвонили і писали. Це пряме попадання. 23 лютого 2009 австрійська газета "Die Presse" публікує статтю Ніни Еглінськи і Матіаса Ауера під назвою: "Україна: чужі гроші на нові труби". Головна її тема - "питання про створення міжнародного консорціуму з експлуатації транзитного українського газопроводу, по якому газ надходить з Росії до Європи. При цьому автори вказують, що" великий інтерес до цього проекту проявляє російський "Газпром", і приходять до висновку, "що саме це викликає опір Києва ". Ось її переклад російською - http://www.inopressa.ru/article/23Feb2009/diepresse/ukraina.html Проаналізуємо контекст подій. 6 лютого 2009 прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко вилетіла до Мюнхена для участі в 45-й міжнародній конференції з безпеки. Проведення наради з Еглінськи саме 6 і 7 лютого 2009 могло, з моєї точки зору, переслідувати мету подпіаріванія тез виступу Тимошенко. Я не бачу в даному конкретному випадку нічого поганого. Більш того, це професійна робота, коли тим чи іншим західним журналістам, можливо, доплачують за піар-супровід. Але важливі два принципових обставини. По-перше, не треба нашій країні і всьому світу розповідати, що західні журналісти подпіарівают безкоштовно. друге , розуміти, що є різниця між подпіаріваніем дій країни і створенням фальшивої репутації самої Тимошенко. Я маю на увазі публікації Еглінськи 2011 року. Те, що на сайті http://nemyrialeaks.com немає звіту про цей період, звичайно ж, не означає, що такого звіту не існує в природі. Зустрічна перевірка № 3. Алекс Родрігес, журналіст "Chicago Tribune" Звіт за 13 березня 2009 говорить: "японські журналісти, інтерв'ю з Алексом Родрігесом," Chicago Tribune ". Читайте переклад статті Родрігеса - http://www.inosmi.ru/sngbaltia/20090406/248315 . htm Знову стовідсоткове попадання. 6 квітня 2009 Алекс Родрігес в "Chicago Tribune" видає наїзд на Віктора Ющенка і панегірик Юлії Тимошенко. Дві цитати. Перша: "колишні члени команди Ющенка, кажуть у серії інтерв'ю, даних у Києві, про те, що президента погубило протиборство з Юлією Тимошенко, що була колись його спільницею по помаранчевій революції, а сьогодні займає посаду прем'єр-міністра, і Януковичем ". Друга: "На відміну від Тимошенко, відомої своїм ораторським майстерністю і мистецтвом політичної стратегії, Ющенко не був природженим лідером опозиційного руху. Його ніколи не вважали харизматичною фігурою. Ця роль належала Тимошенко ". Відчуваєте, як розставлені акценти? Це результат правильного інтерв'ю з Родрігесом за півмісяця до публікації? І, звичайно, побічний продукт цього всього творчості: явно не випадково, сей панегірик Тимошенко видавався в "Chicago Tribune", газеті з рідного міста Катерини Чумаченко, дружини Віктора Ющенка. Наслідки скандалу Я не ставив собі завдання проаналізувати весь масив відомостей, що містяться на сайті http://nemyrialeaks.com. Це перевершує мої сили. Я більш ніж упевнений, що цим займаються відповідні державні служби України і тих країн, громадяни яких там згадуються. І тому вибирав для зустрічної перевірки за випадковою вибіркою. Для журналістської роботи, щоб довести - відомості на сайті http://nemyrialeaks.com варто вивчати - цього достатньо. Вище я згадав "Berliner Tageszeitung". Повторю, що заява цієї газети про "проплачених послугах західних журналістів", сказані в правій системі Федеративної Республіки Німеччина, викличуть судовий процес, який відкриє багато невідомого нам про підкуп західних журналістів. Де, як відомо, є взяткодаватель і взяткополучатель. Друге скандальне обставина - всі останні роки панове Немиря і компанія подавали нам ситуацію так, що західні журналісти та аналітики безкорисливо підтримують Тимошенко. І що їм, нібито Тимошенко, по-жіночому - симпатична. І що їм просто подобається її налаштованість на модернізацію України (незрозуміло в чому це виражалося), проведення економічних реформ (які в очі ніхто не бачив), проєвропейський рух України (хоча газові контракти, підписані за її прем'єрства, поставили нашу країну у велику незалежність від Росії). Третє скандальне обставина - сплата податків за результатами перерахувань Ridge Consulting. На відміну від політиків, податкові органи в США, Британії і ФРН вкрай негативно ставляться до несплати грошей, нехай і з тіньових доходів. Четверте обставина - гроші, які піарщики сплатили західним аналітикам і журналістам, можливо, були сплачені з рахунків, спеціально створених для цього фірм. Це, можливо, відмивання грошей, схоже на те, за що сидів Павло Лазаренко. Тепер перейдемо до внутрішньополітичним наслідками цього скандалу для України. "Плями на сонці-1": чи буде реакція на http://nemyrialeaks.com Вікторії Сюмар та Інституту масової інформації? Роман Кабачій, один з юристів Інституту масової інформації Вікторії Сюмар, енергійно пише в "Українській правді" 30 листопада 2012 про те, яка проблема, виявляється, в Україні "джинса": http://www.pravda.com. ua/columns/2012/11/30/6978513/.Посмотрите, як чудово виходить у Кабачій, і, найголовніше, переконливо: "виконавчий директор ІМІ Вікторія Сюмар зазначила, що в останні передвиборні місяці ми мали справу з виданнями, де" джинса "витісняла редакційні матеріали, оскільки більшість сторінок викуповувалися до завершення виборчої гонки". А от як чудово сказано: "джинса" за значно знижує рівень української журналістики, оскільки журналістів або змушують ставити і писати "джинсові" новини, або ж вони не отримують адекватних редакційних завдань і відповідно мають менші гонорари, чим би того бажали ". Вважаю, що найпотужніші борці з "джинсою" у всеукраїнських масштабах, Сюмар і Кабачій, сказавши "а", можуть перейти до "б". І зробити заяву про те, чим займалися їхні колеги на Заході і про моральність цієї ось "об'єднаної опозиції", де продовжує свою політичну кар'єру Григорій Немиря. \ Сюмар отримає мій лист з цього приводу. "Плями на сонці-2": дії громадського руху "Чесно" Рух "Чесно" 19 квітня 2012 розповсюдило повідомлення, доступне тут: http://www. chesno.org/events/152 Воно - такого роду: "всупереч закону України" Про доступ до публічної інформації "апарат Верховної Ради відмовився задовольнити інформаційний запит громадських активістів та надати копії майнових декларацій народних обранців". Це рух, нагадаю, декларує те, що воно, нібито розробило "критерії чесності" певних політиків і тепер береться проконтролювати, як політики ці критерії дотримуються. Але в даному конкретному випадку пікантність ситуації полягає в тому, що в даному випадку Закон України "Про доступ до публічної інформації" порушує не абстрактне "апарат Верховної Ради ", а Григорій Немиря, особистий друг Євгена Бистрицького, першої особи фонду Сороса в Україні. Цей фонд під назвою "Відродження" і підтримує "Чесно". Справа в тому, що асоціація "Український правозахисний альянс" направила екс-прем'єру Юлії Тимошенко та екс-віце-прем'єру Григорію Немирі запити з проханням роз'яснити правомірність їх дій при здійсненні фінансових операцій з офшорними іноземними компаніями. Президент асоціації Сергій Демченко розповів "Укрінформу", що, відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Законом України "Про інформацію", його організація хоче отримати відомості про компанію Ridge Consulting Limited, яка надавала послуги Блоку Юлії Тимошенко, рахунки за які надсилалися на ім'я Григорія Немирі. Про те, завдали чи дії Ridge Consulting Limited та Григорія Немирі шкоди національним інтересам України, перешкоджали можливості повної реалізації і захисту життєво важливих економічних інтересів країни? Всі аргументи пана Демченко - мене немає сумнівів, що Ridge Consulting Limited та Григорій Немиря будуть мовчати у відповідь. Втім, 19 листопада 2012 року, президент асоціації "Український правозахисний альянс" Сергій Демченко заявив, що столичний Подільський районний суд відкрив провадження за позовом до Немирі у зв'язку з цією справою. Може бути, суд змусить Немирю відповідати? Звідси запитання: чи збирається "Чесно" "наїхати" на Немирю за недотримання Закону України "Про доступ до публічної інформації"? Або "Чесно" знову демонструватиме подвійні стандарти? На одному з ефірів на 5-му каналі Олег Рибачук назвав мене "популяризатором руху" Чесно ". Я не маю нічого проти такого формулювання і направляю цю статтю на електронні адреси осіб з руху" Чесно " - Олега Рибачука та Світлани Заліщук. Буду чекати відповіді.

disclaimer_icon
Важливо: думка редакції може відрізнятися від авторської. Редакція сайту не відповідає за зміст блогів, але прагне публікувати різні погляди. Детальніше про редакційну політику OBOZREVATEL – запосиланням...