Щільність кісток у цінителів вина набагато вище, ніж у непитущих


Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google
Згідно робіт Норвічского Університету Східної Англії та Лондонського Кінгс Коледжу, один келих вина в день зміцнює кістки і запобігає остеопороз. Інші алкогольні напої аналогічними властивостями не володіють, - повідомляє teatronaturale.com. Результати дослідження були опубліковані в Американському журналі клінічного харчування.
Учені запевняють, що щільність кісток хребта та стегон у цінителів вина набагато вище, ніж у непитущих, любителів пива або міцного алкоголю.
Одночасно було підтверджено, що великі порції смаженого м'яса і квасолі навпаки послаблюють кістки і ведуть до розвитку остеопорозу. У свою чергу, фрукти і овочі мають незначний захисний ефект.
І донині дію вина і його компонентів не досить добре вивчені. Більшість досліджень не дають наукового пояснення феномену, а лише надають статистичну оцінку корисних властивостей вина.