, view = metaData.view != null ? string.Join("|", metaData.view) : null})

"А як же Coca-Cola?" В забороні трансляції телеканалу "Дождь" виявили несправедливість

1.7т

Ситуація із забороною трансляції російського телеканалу "Дождь" в Україні є несправедливою, адже за подібний інцидент тоді мали б покарати й компанію Coca-Cola.

Таку думку на своїй сторінці в соціальній мережі висловив депутат Київської міської ради, лідер громадських організацій "Громадський Актив Києва", "Народна Армія Спасіння" Олександр Пабат.

За його словами, якщо порівняти бюджети компаній, стає помітною кардинальна різниця.

"Офіційний бюджет "Дождя" – 7 млн доларів на рік. Тільки рекламний бюджет компанії "Coca-Cola" – 3,3 млрд доларів щорічно", – написав Пабат.

На думку громадського діяча, ситуація, коли з-поміж двох компаній-порушників забороні піддалася лише одна, незрозуміла.

"Сьогодні заборонили телеканал "Дождь" за карту з російським Кримом. Нагадайте (я не п'ю солодку газовану воду) чи заборонили "Coca-Cola" після ідентичного прецеденту?" – задав запитання громадський діяч.

Як повідомляв "Обозреватель", американська компанія Coca-Cola опублікувала карту Російської Федерації з тимчасово окупованим українським півостровом Крим, через що розгорівся гучний скандал. Згодом компанія офіційно вибачилася за такий вчинок.

Читайте всі новини по темі "@стрічка" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Місце:

Наші блоги