Московські канікули Роднянського: все позаду ...

Московські канікули Роднянського: все позаду ...

Знаменитого в Україні та Росії телеменеджера, Олександра Роднянського, засновника телеканалу "1 +1" і екс-президента "СТС Медіа", звинуватили в роботі на конкурента - Національну медіагрупу Ковальчука.

Холдинг "СТС Медіа" (телемережі СТС, "Домашній" і ДТВ) подав два цивільних позови до Верховного суду штату Нью-Йорк і Канцелярський суд штату Делавер до свого колишнього гендиректору і президенту, нині члену ради директорів Олександра Роднянського: на думку компанії, колишній топ-менеджер всупереч чинним контрактом працює на конкурентів. Зокрема, він може бути причетний до розробки нової стратегії входять в Національну медіагрупу каналів РЕН ТВ і "Петербург-П'ятий канал" і переманюю ключових співробітників "СТС Медіа".

Відео дня

Суть позовів така:

"СТС Медіа" звинувачує Олександра Роднянського у співпраці з Національною медіагрупою (НМГ), керуючої телеканалами РЕН ТВ і "Петербург-П'ятий канал". Як йдеться у позовній заяві, пан Роднянський консультував іншого колишнього топ-менеджера "СТС Медіа", який зараз в НМГ управляє її телевізійними активами. Очевидно, мова йде про Володимира Ханумяне, який до жовтня 2008 року працював в "СТС Медіа" виконавчим директором, а з липня 2009-го був призначений гендиректором НМГ-ТВ. У самій заяві пан Ханумян не названий.

Позивач заявляє, що Олександр Роднянський передав НМГ та її структурам конфіденційну інформацію, конкретно - ознайомив з бізнес-планом і бізнес-стратегією "СТС Медіа". Крім того, пан Роднянський, як вважає позивач, допомагав НМГ та її структурам розробити стратегію щодо збільшення їх рекламної виручки, що завдало збитків "СТС Медіа". Крім того, відповідач допомагав структурам НМГ у розробці нового програмування, що також завдало шкоди колишнього роботодавця.

Нарешті, як стверджує позивач, Олександр Роднянський запропонував декільком співробітникам "СТС Медіа" перейти на роботу в НМГ або компанії, в яких у відповідача є фінансовий інтерес. У результаті таких наполегливих дій кілька топ-менеджерів "СТС Медіа" перейшли на роботу в НМГ та інші компанії, імена не розкриваються.

"СТС Медіа" просить зобов'язати пана Роднянського виплатити заподіяний холдингу грошовий збиток, суму якої мав би визначити сам суд.

Крім того, два основних акціонери "СТС Медіа" - російська "Альфа-груп" (володіє майже 26% акцій CTC Media Inc.) І шведська Modern Times Group (39,44%) - письмово повідомили Олександра Роднянського, що більше не підтримують його кандидатуру в раді директорів "СТС Медіа". Джерела, близькі до "СТС Медіа", кажуть, що всьому виною сума опціону, яку компанія повинна Роднянському - близько $ 100 млн.

Олександр Роднянський володіє більше 8,7 млн ??акцій "СТС Медіа" (5,41% всіх випущених акцій), з яких майже 6130000 - зарезервовані папери під опціони і спеціальні заохочувальні програми, уточнював "СТС Медіа" в матеріалах до останнього зборам акціонерів. Вчора, 9 листопада 2009 року, пакет пана Роднянського коштував, виходячи з котирувань акцій "СТС Медіа" на NASDAQ, майже $ 155 800 000, вся компанія - $ 2,7 млрд.

Як випливає з поданого до Комісії з бірж і цінних паперів США тексту трудової угоди "СТС Медіа" з Олександром Роднянським, він повинен покинути раду директорів не пізніше, ніж через 90 днів після того як "СТС Медіа", або "Альфа-груп", або MTG, або обидва акціонера одночасно висловлять йому недовіру. Трудовий договір також обумовлює, що пан Роднянський не може працювати на конкурентів весь період, поки він входить до ради директорів "СТС Медіа", а також через два роки після відходу з нього.

Сам Олександр заявив, що дізнався про поданих до нього позовах з преси. І відреагував на них "спокійно і впевнено". "Вважаю, що підстав нервувати ні, - я не порушував контрактних зобов'язань" СТС Медіа ". Так що гидкою боці треба спробувати це довести. Не впевнений, що у неї це вийде, адже ні формально, ні неформально, я в "НМГ-ТВ" не працюю ", - заявив він. За його словами, за останній рік йому надійшли, як мінімум дві пропозиції очолити великі медіакомпанії, але він відмовився від них через зобов'язання перед "СТС Медіа". Його слова підтвердив і Володимир Ханумян - голова компанії "НМГ-ТВ", колишній підлеглий Роднянського (працював виконавчим директором "СТС Медіа" до осені 2008 року).

Але Олександра таки зачепив питання журналістів про те, чи правда що попрацювати на "НМГ-ТВ" його попросив особисто Путін. "Перестаньте! Послухайте, я ж кажу, що в "НМГ-ТВ" я не працюю. Я дійсно буду робити програми і передачі - в компанії, якою я володію і керую, але це ніяк не суперечитиме моїм контрактним зобов'язанням перед "СТС Медіа", - роздратовано відповів Роднянський.

Роднянський прокоментував ситуацію з СТС на сайті журналу "Сноб":

"Слух про те, що я працюю в НМГ, ходив давно, в тому числі і в пресі. Те, що керівництво "СТС Медіа" за цей слух зачепилося, говорить лише про їх бажання повправлятися у пошуку додаткових фінансових коштів. Зі свого боку, хочу сказати, що я контрактних зобов'язань не порушував. Хоча, чесно скажу, для російської практики мій трудовий договір з "СТС Медіа" безпрецедентний за своєю жорсткістю формулювань. Але, згідно з контрактом, ніхто не забороняв мені виробляти серіали та програми, ніж я із задоволенням зараз і займаюся. Для НМГ я не організую телевізійну мовну діяльність - розробка стратегії тощо. Це важливе зауваження. Звичайно, мені пропонували, але я відмовився. А говорити про звинувачення в переманюванні працівників з "СТС Медіа" взагалі смішно. Люди біжать звідти, бо шукають кращого життя, і, мабуть, їм просто в СТС некомфортно.

Повертаючись до фінансової сторони питання, хочу зауважити, що, коли я прийшов працювати в "СТС Медіа", умови отримання моїх опціонів були просто кабальні: були дані жорсткі інструкції по тому, яка частка аудиторії повинна бути, яке покриття каналу, які фінансові показники. Я виконав всі ці умови. Давним-давно. Це мої чесно зароблені опціони, третина з яких я вивів з компанії Пропозиції 1 червня 2006 року, коли був проведений IPO. Дві третини залишилися.

Зараз акції "СТС Медіа" впали (під час моєї роботи найнижча ціна за акцію була 19 доларів, торік, коли я вже не працював в СТС, вони коштували по 3 долари), так що бажання перевести в готівку їх у мене поки немає. Я вірю в компанію, буду чекати, коли її фінансові показники покращаться, - і ось тоді, можливо, я вирішу щось робити. Звичайно, я розумію, що моя справа для Росії унікально: позов поданий в Штатах, і розвиток подій непередбачувано. Але я, з одного боку, впевнений у своїй правоті, з іншого - радію за пресу: буде що помуссіровать ".

Але, незважаючи на скандал і галас в пресі, Олександр Роднянський продовжує займатися телепроектами. У планах робота над серіалами для телеканалу Росія - "Достоєвський", "Біла гвардія" з другом і партнером Сергієм Мєлкумова, фільмом Бондарчука "Сталінград", фільмом Андрія Звягінцева "Олена" і фільмом Олександра Міндадзе "В суботу".

А хто виграє суд і на чиєму боці виявляться 100 мільйонів доларів, ми дізнаємося в найближчому майбутньому зі свіжих газет.

Московські канікули Роднянського: все позаду ...