12 листопада • оновлено в 18:08
МоваЯзык
Економіка Шоу

/ Новини футболу

Лисий із вусами: британські ЗМІ насмішили конфузом із тренером "Динамо"

27.7т
Читати матеріал російською

Авторитетне британське видання World Soccer наочно продемонструвало "знання" західних ЗМІ про український футбол. У спеціальному випуску журналу, присвяченому старту нового футбольного сезону, була допущена неймовірна помилка з матеріалом про чемпіонат нашої країни і перестановків у київському "Динамо".

Зокрема, представляючи нового тренера "біло-синіх", World Soccer замість фотографії Олександра Хацкевича помістив знімок іншого білоруського фахівця - Ігоря Криушенка. Про це на своїй сторінці у соціальній мережі Twitter розповів відомий український коментатор Дмитро Джулай.

"У журналу World Soccer досить оригінальне уявлення про Хацкевича", - написав він, додавши знімок одній зі сторінок журналу.

Як повідомляв "Обозреватель", екс-головний тренер київського "Динамо" Сергій Ребров осоромився в першому офіційному матчі на посаді наставника "Аль-Ахлі".

Дізнавайся результати матчів Ліги чемпіонів у нас в Telegram!

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Блоги / думки

ads pixel