1 квітня • оновлено в 21:09
МоваЯзык
Головна Блоги

/ Суспільство

Цуценя заразило господиню небезпечною інфекцією: подробиці

В Ізраїлі з небезпечною інфекцією госпіталізували жінку. Пізніше виявилося, що інфекцію вона підхопила від свого цуценяти.

Як пише The Journal of Emergency Medicine, 86-річна жінка звернулася в лікарню зі скаргами на блювоту, високу температуру і сильний біль у правій нозі. Після обстеження з'ясувалося, що вони викликані зараженням Streptococcus canis - бактерією, яка зазвичай вражає кішок і собак, але може обернутися для людини сепсисом, запалення легенів й іншими небезпечними ускладненнями.

Медики з'ясували, що вдома у жінки проживає кілька цуценят, з якими вона регулярно грає, а незадовго до потрапляння в лікарню один із них облизував господині ноги.

Щеня заразив господиню небезпечною інфекцією

Щеня заразив господиню небезпечною інфекцією

instagram.com/Ender (@enderbear)

Лікар під час огляду виявив на шкірі жінки дрібні тріщини. Це підштовхнуло медиків на думку, що саме вихованці і заразили її.

Крім того, пізніше з'ясувалося, що також і ослаблений стан імунітету зіграли свою роль – жінка вживала ліки від ревматоїдного артриту, які знижували природний захист організму, а також страждала діабетом. На щастя для пацієнтки, її випадок обійшовся без ускладнень – після триденного курсу антибіотиків вона повернулася додому.

Як повідомляв OBOZREVATEL, вчені Гонконгського університету вперше діагностували щурячий вірус гепатиту Е у людини. Дотепер не було жодного випадку зараження людини цим вірусом від щурів,

Підписуйся на наш Telegram. Отримуй тільки найважливіше!

Автор
0
Коментарі
4
0
Смішно
5
Цікаво
8
Сумно
5
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Коронавірус. Найважливіше

Новини сусільства

Топпублікації

Топблоги