Не домовилися? Кремлівські ЗМІ випадково попалися на фейкові про ватажка "ДНР"

37тЧитати новину російською

Російські пропагандистські ЗМІ знову відзначилися. Цього разу конфуз стався у зв'язку з нібито обстрілом ватажка терористичної організації "Донецька народна республіка" Олександра Захарченка.

У понеділок, 6 лютого, низка прокремлівських видань повідомили про те, що Збройні сили України обстріляли кортеж бойовика з мінометів. Зокрема, про це написали такі сайти, як "Зірка", "Комсомольская правда в Росії", "Експерт", "Регнум" і т.д.

"Голова самопроголошеної "Донецької народної республіки (ДНР)" Олександр Захарченко потрапив під обстріл із боку українських силовиків. Два вибухи прогриміли біля автомобіля, в якому він перебував, в околицях Донецька", - говорилося в повідомленнях.

Цю інформацію одразу ж спростували терористичні інтернет-ресурси, посилаючись на "прес-службу ДНР".

Примітно, що в поширенні нібито неправдивих чуток звинуватили чомусь... українські ЗМІ.

Хоча якщо скористатися пошуковими системами, результат видачі трохи дивує:

Більш того, про "мінометний обстріл Захарченка" не написало жодне з топових інтернет-ЗМІ України.

Як повідомляв "Обозреватель", в мережі потролили ЗМІ Кремля за фейки про "українських карателів"

Читайте всі новини по темі "АТО на Донбасі" на сайті "Обозреватель".

Підписуйся на "Обозреватель" в Facebook Messenger, щоб бути в курсі головних новин України і світу https://m.me/obozrevatel

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги

Останні новини