"Кіна не буде": Нацрада анулювала ліцензію телеканалу Шустера

10.6тЧитать на русском

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України анулювала ліцензію телеканалу Савіка Шустера 3S.tv.

Про це повідомляє "Детектор медіа".

Зазначається, що Нацрада анулювала ліцензію на мовлення телеканалу 3S.tv (ТОВ "Телерадіокомпанія "Всесвітня інформаційна служба") за заявою самого телеканалу 20 квітня.

Нагадаємо, ТОВ "ТРК "Всесвітня інформаційна служба" отримала ліцензію на супутникове мовлення в грудні 2014 року під запуск супутникового телеканалу Pravda Russian World Channel.

Власником телекомпанії був глава "Савік Шустер студії" Павло Єлізаров. Він оголошував, що заплановані інвестиції в телеканал складуть 14,6 млн. грн, а термін окупності проекту - 6 років. Контент для каналу повинна була виробляти "Савік Шустер студія".

У червні 2015 року партнером Павла Єлізарова з часткою 50% телекомпанії став телеведучий Савік Шустер, громадянин Канади. Тоді ж ТОВ "ТРК "Всесвітня інформаційна служба" переоформила свою ліцензію в Нацраді, змінивши назву планованого до старту каналу Pravda Russian World Channel на 3S.tv.

4 вересня 2015 телеканал 3S.tv розпочав супутникове мовлення. Основою контенту каналу було ток-шоу "Шустер live" виробництва "Савік Шустер студії" та повтори старих випусків цього ток-шоу.

У 2016 році до числа власників каналу додалася ще й дружина Ігоря Бакая Олена Демчук. За даними єдиного державного реєстру, станом на квітень 2017 власниками ТОВ "ТРК "Всесвітня інформаційна служба" є Павло Єлізаров (40%), Савік Шустер (50%), ТОВ "ТРК "Всесвітня інформаційна служба" (9,5%) і Олена Демчук (0,5%).

Як повідомляв "Обозреватель", в кінці 2016 року телеканал заявив про припинення діяльності з 1 січня 2017 року, але весь цей час продовжував транслювати повтори своїх програм. У лютому 2017 року Єлізаров повідомив про припинення мовлення каналу з 1 березня.

Приєднуйтесь до групи "Обозреватель" на Facebook, слідкуйте за оновленнями!

Наші блоги

Останні новини

Загрузка...