Арешт Саакашвілі: чому Росія і п'ята колона на стороні Міхо, Україна онлайн, фото, Обозреватель 5 грудня
Прийміть участь
в розіграші
Xiaomi Redmi 5 PlusВзяти участь
БлогиСвіт

Обшук у Саакашвілі: чому Росія і "п'ята колона" на стороні Міхо

11.8тЧитати новину російською

Про будь-яку подію в Україні багато говорить те, як її висвітлюють російські ЗМІ і місцеві мас-медіа, прозвані "п'ятою колоною" Москви. Показово це і в разі затримання екс-президента Грузії Міхеїла Саакашвілі. "Обозреватель" зібрав найкрасномовніші приклади.

Російські пропагандисти

На одіозному російському ресурсі "Лента.ру" у топі стоїть новина під заголовком "Прихильники Саакашвілі під крики "Порошенко фашист!" Побилися з силовиками". "Активісти заблокували мікроавтобус поліції, куди посадили Саакашвілі. Прихильники колишнього губернатора з криками "Ганьба!" І "Порошенко фашист!" спробували відтіснити силовиків. Пролунали вибухи декількох петард" - пише РосЗМІ, нагадавши про те, що екс-нардеп від Партії регіонів Володимир Олійник зізнавався у фінансуванні "Міхомайдана".

На "Ленте.ру" обшуки у Саакашвілі підносяться як протизаконний акт, який спровокував "серйозний народний протест".

У топі російського ресурсу "РИА. Новости" в свою чергу розміщена новина "Близько ста бійців Нацгвардії прибули до будинку Саакашвілі". Акцент робиться саме на бійках і спробах правоохоронців придушити протест прихильників екс-президента силою, а не на пред'явленій підозрі.

Аналогічний спосіб подачі обрали практично всі провідні пропагандистські ресурси Росії.

"П'ята колона"

При цьому росЗМІ, як правило, посилаються на низку українських ресурсів, які не раз звинувачували в проросійській позиції. Зокрема, мова йде про телеканал NewsONE, який влаштував пряму трансляцію обшуків. Саме це медіа надавало активну інформаційну підтримку Саакашвілі протягом усіх протестів. А коли телеканал заблокували, екс-президент рішуче виступив на його підтримку, запропонувавши краще заблокувати СБУ. Після обшуків у топі сайту телеканалу стоїть новина із заголовком "Більше ворогів не залишилося - соцмережі про затримання Саакашвілі".

Лише один яскравий факт про NewsONE- його власник позафракційний нардеп Євген Мураєв нещодавно публічно назвав Євромайдан державним переворотом.

З явною симпатією до Саакашвілі висвітлює обшуки і "Страна" - ЗМІ, за яким міцно закріпився імідж проросійського. Більш того, кілька днів тому заступник редактора видання Світлана Крюкова зробила вельми комплементарне інтерв'ю з колишнім губернатором. Ось лише один із витягів:

- А якщо люди так і не зрозуміють, що ви говорили правду?

- Зрозуміють. Але важливо, щоб я був тут, поруч із людьми в цей момент.

Підтримали Саакашвілі і "лідери думок", які також давно скомпрометували себе як "п'ята колона", наприклад, блогер Ліза Богуцька.

"Кияни. Ми перебуваємо біля Українського дому на Трьохсвятительській... Поліцаї оточили центр. Добирайтеся на метро. Нам потрібна фізична сила", - написала Богуцька у Facebook.

Подібна інформаційна підтримка з боку росЗМІ і лояльних до Москви видань є вкрай підозрілою, враховуючи, що Саакашвілі підозрюють у спробі повалення конституційного ладу і фінансових зв'язків із втікачем у РФ олігархом Сергієм Курченком.

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Наші блоги