Хочете здорових дітей - не пийте хлоровану воду

816
Хочете здорових дітей - не пийте хлоровану воду
Google Subscribe

Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google

Підписатися

Британські вчені з університету Бірмінгема заявили про те, що споживання хлорованої води під час вагітності, може призвести до народження дітей з важкими вродженими дефектами - зокрема, з пороками серця і мозку, повідомляє РИА Новости.

Фахівці під керівництвом Юні Яаккола вивчили дані про 400 тисяч немовлятах, щоб з'ясувати, як пов'язані одинадцять найбільш поширених вроджених вад з високим, середнім або низьким вмістом хімічних речовин, що з'являються при хлоруванні в питній воді.

Як відомо, хлорування - досить поширений метод знезараження, який приводить до значного скорочення передаються з питною водою інфекцій. Але одним з недоліків цього методу є утворення побічних продуктів, велику частину яких складають так звані тригалометани, зокрема, хлороформ, діхлорбромметан, дибромхлорметан і бромоформ.

В результаті дослідження виявилось, що високий рівень побічних продуктів хлорування від 50 до 100% збільшував ризик появи трьох вроджених вад - дефекту міжшлуночкової перегородки серця (отвір в перегородці між шлуночками серця, що призводить до змішування артеріальної і венозної крові і хронічного браку кисню), так званої вовчої пащі (ущелина в небі), а також до аненцефалії (повна або часткова відсутність кісток склепіння черепа і мозку). "Біологічні механізми, які призводять до появи вроджених вад при високому рівні побічних продуктів хлорування, поки залишаються невідомими. Але наше дослідження не тільки дає додаткові свідчення, що хлорування може призводити до вроджених дефектів, але також показує, що присутність його побічних продуктів може бути пов'язано з деякими конкретними пороками ", - говорить Яаккола. Читайте по темі: Чоловіки страждають "синдромом вагітності" Вагітність покращує здоров'я жінок на все життя Материнське молоко краще захищає дівчаток, ніж хлопчиків Підготувала Міла Корнійчук