Кава не дає жінкам завагітніти

Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google
Випиваючи більше 4-х чашок кави в день, жінки значно знижують свої шанси завагітніти, стверджує нове дослідження, повідомляє intermedia.org.ua.
Кавоманія також шкідлива, як зловживання алкоголем і ожиріння. До таких результатів прийшли дослідники, спостерігаючи за жінками, що проходили лікування в центрах боротьби з безпліддям. Виявляється, великі дози популярного напою в 4 рази знижують жіночу здатність до запліднення.
У дослідженні брали участь більше 8 тисяч нідерландських жінок, які пройшли процедуру ЕКЗ. Проаналізувавши їх спосіб життя, вчені змогли скласти якусь модель рівня народжуваності.
У жінок, що випивали 4 чашки кави щодня, на 26% знижувалася можливість завагітніти природним шляхом. Крім того, ті, хто викурював хоча б 1 сигарету за день, знижували свої шанси аж на 44%.Доктор Емі Лінтсен нідерландського університету Редбуд, що проводила ці дослідження, впевнена, що тепер можна говорити про те, що жінки самі можуть впливати на свою природну фертильність, дотримуючись певного способу життя. Читайте по темі: Чоловіки страждають "синдромом вагітності" Вагітність покращує здоров'я жінок на все життя Спортсменка дізналася про свою вагітність за день до пологів Використання мобільників під час вагітності шкодить плоду Підготувала Маша Городоцька