14 листопада • оновлено в 22:19
МоваЯзык
Світ Спорт

/ Новини економіки

Українцям відкрили доступ до заборонених пропагандистських сайтів: що відомо

49.3т
Читати матеріал російською

В Україні у вівторок, 17 вересня, раптово запрацювали заборонені пропагандистські сайти "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" і "Новоросс инфо".

Кілька інтернет-провайдерів перестали блокувати підсанкційні ресурси.

Зокрема, доступ відкрили клієнтам компанії iРort у Борисполі.

Українцям відкрили доступ до пропагандистських сайтів

Українцям відкрили доступ до пропагандистських сайтів

navigator.news

Як повідомив у Facebook харківський журналіст Олександр Білокобильський, інтернет-провайдер UNTC хаотично відкрив доступ до сайтів "Л/ДНР" і деяких російських ресурсів.

"ВК" і "Одноклассники" не працюють. Немає доступу до сайту "Радміну ЛНР" і "МГБ", зате до сайтів "МВС ЛНР", "МНС", сайтів міських окупаційних адміністрацій – є. Заблокований доступ і до "РИА Новости", зате вільно можна читати ТАСС, а разом з ним – "ЛуганськІнформЦентр", "МИА Исток", ДАН та ін. Цікаво, що з усіх перерахованих тільки при спробі відкрити "РИА Новости" на екрані з'являється повідомлення, що доступ заблокований відповідно до указу президента. В інших випадках – просто повідомлення, що "не вдається отримати доступ до сайту", – поділився він.

Примітно, що напередодні росЗМІ також повідомили нібито про скасування блокування сайтів українськими операторами мобільного зв'язку – Київстар, Vodafone (Україна) і Lifesell.

"Кореспондент напередодні закачав у планшет оновлену версію "Одноклассников": все прекрасно працює без необхідності входу через VPN", – написав "Московский комсомолец".

Нагадаємо, доступ до російських соцмереж "ВКонтакте", "Одноклассники" і ще низки пропагандистських ресурсів країни-окупанта був обмежений за указом п'ятого президента Петра Порошенка у травні 2017 року.

Як повідомляв OBOZREVATEL, раніше ще кілька інтернет-провайдерів попалися на невиконанні указу президента. Незабаром після направлення запиту компаніям, які відкрили доступ до заборонених сайтів, вони знову включили блокування.

Юрист пояснив, яку лазівку знаходять провайдери.

Підпишись на наш Telegram. Надсилаємо лише "гарячі" новини!

Читайте всі новини по темі "Санкції проти Росії" на сайті "OBOZREVATEL".

53
Коментарі
449
36
Смішно
21
Цікаво
128
Сумно
55
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы
МАКСНЕТ ТОВ
МАКСНЕТ ТОВ
ВІДКРИТА ПРЕТЕНЗІЯ Від імені всього колективу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАКСНЕТ» засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося до Вас, засновників, редакторів, журналістів, а саме, до: Михайла Бродського, власника ресурсу - українського політика і підприємця; Ореста Сохара, шеф-редактора - «Обозревателя» - журналіста; Михайла Кривди, генеральний директор ТОВ «Золота середина», на яку оформлено «Обозреватель»; Павла Неймана, технічний директор; Андрекса Селіванова, генеральний продюсер телепроекту «Обозревателя» Oboz TV; Наталі Савченко, перший заступник шеф-редактора, керівник відділу новин; Лариси Гуменюк, керівник відділу блогів; Лесі Гасич, керівник відділу SMM та інших небайдужих журналістів. Ваше видання дуже потужне інформаційне джерело, якому довіряють люди. Учора, 17 вересня у одній з Ваших статей розміщено посилання на знак для товарів та послуг “МАКСНЕТ”, в контексті порушника діючого законодавства, а саме в статті “Українцям відкрили доступ до заборонених пропагандистських сайтів: що відомо” (https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/ukraintsyam-vidkrili-dostup-do-zaboronenih-propagandistskih-sajtiv-scho-vidomo.htm) Зокрема, вказується: “В Україні у вівторок, 17 вересня, раптово запрацювали заборонені пропагандистські сайти "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" і "Новоросс инфо". Кілька інтернет-провайдерів перестали блокувати підсанкційні ресурси. Зокрема, доступ відкрили клієнтам компанії iРort у Борисполі. Відзначився і провайдер "Макснет" із Харкова.” Аналізуючи інформацію, що з‘явилась у Вашому засобі масової інформації, хочемо заявити, що вона не відповідає дійсності, є викривленою та суттєво впливає на імідж та репутацію ТОВ “МАКСНЕТ”. Нами виконано вимогу, щодо блокування ресурсів. Факт нехтування одним з головних принципів розповсюдження інформації - достовірністю, суперечить принципам діяльності журналістів, моральним та етичним нормам, а також може призвести до ще більшого погіршення ситуації в країні, підірвавши довіру населення не лише до ТОВ “Макснет”, а й до Вашого ресурсу. Беручи до уваги викладене, звертаємось до усіх названих осіб ресурсу (www.obozrevatel.com), що можуть вплинути на припинення розповсюдження інформації, яка шкодить діловій репутації ТОВ “Макснет”, а також інших електронних ЗМІ, що передрукували дану інформацію й розмістили у себе на сторінках, з вимогою спростування неправдивої інформації. У разі ж, якщо неправдива інформація спростована не буде, ТОВ “МАКСНЕТ” залишає за собою право відстоювати свою честь та гідність у судовому порядку.
Показать комментарий полностью
von Stierlitz Max Otto
von Stierlitz Max Otto
Стоило бы ответственнее относиться к публикациям. Ладно там россияне - им проблематично проверить. Но вы-то...
Показать комментарий полностью
Лобинский Евгений
Лобинский Евгений
ВІДКРИТА ПРЕТЕНЗІЯ Від імені всього колективу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАКСНЕТ» засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося до Вас, засновників, редакторів, журналістів, а саме, до: • Михайла Бродського, власника ресурсу - українського політика і підприємця; • Ореста Сохара, шеф-редактора - «Обозревателя» - журналіста; • Михайла Кривди, генеральний директор ТОВ «Золота середина», на яку оформлено «Обозреватель»; • Павла Неймана, технічний директор; • Андрекса Селіванова, генеральний продюсер телепроекту «Обозревателя» Oboz TV; • Наталі Савченко, перший заступник шеф-редактора, керівник відділу новин; • Лариси Гуменюк, керівник відділу блогів; • Лесі Гасич, керівник відділу SMM та інших небайдужих журналістів. Ваше видання дуже потужне інформаційне джерело, якому довіряють люди. Учора, 17 вересня у одній з Ваших статей розміщено посилання на знак для товарів та послуг “МАКСНЕТ”, в контексті порушника діючого законодавства, а саме в статті “Українцям відкрили доступ до заборонених пропагандистських сайтів: що відомо” (https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/ukraintsyam-vidkrili-dostup-do-zaboronenih-propagandistskih-sajtiv-scho-vidomo.htm) Зокрема, вказується: “В Україні у вівторок, 17 вересня, раптово запрацювали заборонені пропагандистські сайти "ВКонтакте", "Одноклассники", "Русская весна" і "Новоросс инфо". Кілька інтернет-провайдерів перестали блокувати підсанкційні ресурси. Зокрема, доступ відкрили клієнтам компанії iРort у Борисполі. Відзначився і провайдер "Макснет" із Харкова.” Аналізуючи інформацію, що з‘явилась у Вашому засобі масової інформації, хочемо заявити, що вона не відповідає дійсності, є викривленою та суттєво впливає на імідж та репутацію ТОВ “МАКСНЕТ”. Нами виконано вимогу, щодо блокування ресурсів. Факт нехтування одним з головних принципів розповсюдження інформації - достовірністю, суперечить принципам діяльності журналістів, моральним та етичним нормам, а також може призвести до ще більшого погіршення ситуації в країні, підірвавши довіру населення не лише до ТОВ “Макснет”, а й до Вашого ресурсу. Беручи до уваги викладене, звертаємось до усіх названих осіб ресурсу (www.obozrevatel.com), що можуть вплинути на припинення розповсюдження інформації, яка шкодить діловій репутації ТОВ “Макснет”, а також інших електронних ЗМІ, що передрукували дану інформацію й розмістили у себе на сторінках, з вимогою спростування неправдивої інформації. У разі ж, якщо неправдива інформація спростована не буде, ТОВ “МАКСНЕТ” залишає за собою право відстоювати свою честь та гідність у судовому порядку.
Показать комментарий полностью