У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

8,8 т.
У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

Для багатьох голлівудських акторів і культуристів анаболічні стероїди стали невід'ємною частиною життя. Проте вживання цих препаратів може призвести до найнесподіваніших наслідків.

За словами 28-річної барменши Кендіс Армстронг, до занять спортом вона виглядала досить привабливо: була стрункою симпатичною блондинкою. Проте зовнішність жінки кардинально змінилася після того, як вона приступила до тренувань, спрямованим на збільшення м'язової маси.

Читайте:

Безрука мати двох дітей стала культуристкою

Справа в тому, що з самого початку занять Кендіс стала приймати анаболічні стероїди - препарати, що прискорюють синтез протеїну, і тим самим стимулюють утворення м'язових структур, передає Федпост .

Відео дня

Армстронг знала, що вживання стероїдів загрожує розвитком побічних ефектів, але вона й уявити не могла, які метаморфози її очікують. Спочатку бодибилдерши була в захваті від збільшуються м'язів, на потім помітила, що її відображення в дзеркалі почало змінюватися - Кендіс стала схожою на чоловіка.

Спортсменка зізнається, що її груди обвисли, поступившись місце могутньому торсу, а над губою стали пробиватися вуса. Блондинка намагалася ігнорувати ці процеси, однак зміна форми геніталій стало для неї справжнім ударом.

"Ні, я не планувала стати чоловіком. Можливо, мені хотілося мати сильніші руки і широкі плечі, але я не збиралася змінити стать, - стверджує Кендіс. - Я бачила побічні ефекти стероїдів: моє тіло стало покриватися волоссям, а на шкірі з'явилися прищі . Але найбільше мене шокував мій клітор - він опух і тепер виглядає як маленький пеніс! Це правда, на ньому навіть є крайня плоть ".

Однак незважаючи на такі зміни, спортсменка, яка стала м'язистим брюнетом, продовжує приймати анаболічні стероїди. Жінка вважає, що скасування препаратів принесе більше шкоди, ніж користі.

"Якщо я відмовлюся від анаболічних стероїдів, то втрачу м'язи, а ось волосся і низький голос нікуди не подінуться. Так що мені залишається лише одне - дотримуватися обраного курсу. Я намагаюся дивитися на ситуацію з оптимізмом, адже тепер я можу піти іншим шляхом. Мені завжди подобався дух опору ", - заявила брюнетка.

У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс

У барменши після прийому стероїдів з'явився міні-пеніс