Чоловікові в США ампутували пеніс через передозування "Віагрою"

1,9 т.
Чоловікові в США ампутували пеніс через передозування 'Віагрою'

Житель штату Колумбія (США) Джентілле Рамірез прийняв так багато "Віагри", що в результаті йому довелося зробити операцію на пенісі, повідомляє Нuffington Рost.

66-річний американець хотів справити враження на свою дружину і прийняв набагато більше таблеток, ніж рекомендується.

У нього була ерекція протягом декількох днів, перш ніж він звернувся за медичною допомогою.

Обстеження показало, що його пеніс був запаленим, переламаним і інфікованим гангреною.

У зв'язку з цим докторам довелося видалити частину статевого члена чоловіка, щоб уникнути розповсюдження гангрени на інші частини тіла.

Пошкодження пеніса - це не єдиний побічний ефект передозування "Віагрою", в Токіо був зафіксований випадок тимчасової втрати зору від передозування цими ліками, крім того, було зафіксовано 47 випадків втрати слуху від переїдання "Віагри".