Замість вибачень: російський блогер послав пропагандистський канал "нах*й"

11,2 т.
Замість вибачень: російський блогер послав пропагандистський канал 'нах*й'

Російський блогер Рустем Адагамов відмовився спростовувати свою заяву про пропагандистський телеканал "Russia Today", як цього вимагав суд, і послав пропагандистів на три букви.

"Московський міський суд грошові вимоги до мене залишив без задоволення, але попросив "на своєму сайті" спростувати фразу: "подивіться як "Russia Today" вигадує новини на порожньому місці". Я поки не знаю, про яку саме новину йдеться, і на якому моєму сайті я повинен це спростувати. Я періодично пишу на фейсбуці, в інстаграмі, твіттері, Медіумі, ЖЖ, dirty.ru, tumblr.com - де спростовувати щось? А канал RT я ось прямо тут посилаю нах*й", - написав Адагамов на своїй сторінці у Facebook.

Як повідомляв "Обозреватель" раніше Адагамов розповів, як у російському сегменті інтернету активно поширюється фото "дитини, яка шукає свою матір", яке нібито зроблене після бомбардування Донбасу. Однак насправді фото є постановочним кадром із пропагандистського відеокліпу.

РосіяФейки російських ЗМІРустем Адагамов