Звинуватили "українські ДРГ": стало відомо про проблеми у "рупора" терористів "ДНР"

6.7тЧитати новину російською

На окупованих територіях сходу України спостерігаються проблеми з трансляцією підконтрольного терористам телеканалу "Оплот ТВ".

Про це на своїй сторінці у Facebook написав керівник групи "Інформаційний опір", народний депутат Дмитро Тимчук.

"Керівництво телеканалу бойовиків "Оплот ТВ" (редакція розташована в м.Донецьк) стурбоване надходженням інформації про суттєве погіршення або відсутність на окремих територіях "ДНР" трансляції телеканалів "Оплот ТВ" і "Оплот 2", - повідомив він.

За даними керівництва телеканалу, ситуація пов'язана з тим, що в окупованих Макіївці і Донецьку систематично виходять із ладу передавачі сигналу зазначених телеканалів.

"За інформацією бойовиків, передавачі регулярно і навмисно пошкоджують невідомі особи. "Міністерство зв'язку ДНР" повідомило про своє прохання до російських "кураторів" про відрядження з РФ у Донецьк фахівців, здатних оперативно усувати подібні технічні проблеми", - додав військовий експерт.

"Одночасно керівництво "ДНР" поставило завдання "МГБ ДНР" оперативно знайти і знешкодити "українські ДРГ", які нібито виводять із ладу ці передавачі", - резюмував Тимчук.

Як повідомляв "Обозреватель", на початку березня представники "Фонду Мир і Ко"  встановили в Широкиному радіопередавач військового радіо - "Армія FM".

Читайте всі новини по темі "АТО на Донбасі" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги