Взяла чужі таблетки: в Івано-Франківську раптово померла восьмикласниця

10.4тЧитати новину російською

У вівторок, 28 березня, в лікарні Івано-Франківська після раптової госпіталізації померла восьмикласниця.

Про це передає "Галка".

Дівчинка вчилася в школі №4. За попередньою інформацією, вдома школярка взяла не ті таблетки під час лікування. Зокрема, випила дві таблетки для зниження тиску, які вживав її дідусь. До лікарні її госпіталізували з тиском 40/70. Медики робили все можливе, щоб врятувати 14-річну дівчинку, але безуспішно.

У прес-службі Нацполіції повідомили, що мати намагалася сама "промити" шлунок дочки після помилкового вживання таблеток і тільки потім викликала "швидку". Поліція веде перевірку трагічного інциденту - чи не було тут раптом спроби суїциду.

Департамент освіти і науки стверджує, що мова йде не про інфекційне захворювання.

"Ця смерть не пов'язана з яким-небудь інфекційним захворюванням, це 100%", - повідомив директор департаменту Ігор Смаль.

Як повідомляв "Обозреватель", у листопаді 2016 року в Бердянську Запорізької області після уроку фізкультури померла 12-річна школярка.

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги

Останні новини