ПолітикаЕкономіка

Зразок дебілізму: в Росії блогер яскраво пройшлася по пропагандистам

5.6тЧитати новину російською

У Росії відеоблогер із Саратова Марина Мізіна яскраво відповіла пропагандистам із державного телеканалу "Росія-1", які влаштували у прямому ефірі обговорення її сюжету про абсурдність президентських виборів у РФ.

Свою відповідь блогерша оформила в новий ролик.

На аргументи пропагандистів про те, що вона фінансується із США Мізіна відповіла, показавши свою "студію" в саратовській хрущовці та продемонструвавши загальну абсурдність ситуації, коли на держканалі їй та її сюжету виділяють годину часу, замість того, щоб обговорювати дійсно важливі питання.

Підтримала дівчину і відома журналістка Олена Риковцева, похваливши за гідну відповідь пропагандистам.

Вона зазначила, що це було об'єктивно дебільне шоу "60 хвилин", у якому вчергове треба було продемонструвати широкій російській аудиторії, як її дурять "іноземні агенти", з метою вплинути на вибір цієї аудиторії на святих для російської людини президентських виборах.

"Уся ця бригада на чолі з подружжям Скабеєвих кинулася мочити Марину Мізінову, яка зображує, як уся країна, з піснями та поясками, йде голосувати за Путіна! Тобто, по-перше, це виявляється величезний гріх, знущання і пропаганда - показувати, як країна з піснями і танцями голосує за Путіна. А по-друге, дебіли широко демонструють своїй аудиторії зразки пропаганди, яка її дурить і яку без допомоги дебілів ця аудиторія зроду б не побачила, бо на відміну від продукції RT, широко представленої в кабелі усього світу, продукцію "іноземних агентів" або їх партнерів у Росії можна викопати тільки в надрах інтернету. Ну ось вони викопують і показують. Дебіли", - прокоментувала сюжет Риковцева.

Відзначимо, що користувачі Facebook під постом журналістки також підтримали Мізіну.

За менш ніж добу ролик саратовської блогерші на Youtube подивилися вже майже 44 тисячі користувачів.

Нагадаємо, раніше путінського топ-пропагандиста обстібати за висловлювання про Крим.

Читайте всі новини по темі "Фейки російських ЗМІ" на сайті "Обозреватель".

Наші блоги