Прийміть участь
в розіграші
планшету Взяти участь
Приз
ПолітикаЕкономіка

/Світ

Знову прокол: КремльТВ спіймали на фейкові про бойкот Росії

12.2тЧитати матеріал російською

Кремлівський "Перший канал" випустив сюжет під назвою "Масову висилку російських дипломатів критикують усе більше політиків".

У розшифровці зазначено наступне: "Німецькі парламентарії назвали аргументи Британії непереконливими. У комітеті Бундестагу з закордонних справах визнали, що презентація, яку показали на брифінгу в посольстві Великобританії в Москві, не містить доказів".

Однак, як з'ясувалося, це явне перебільшення.

Зокрема, у відповідному матеріалі на РІА Новини можна дізнатися, що насправді на захист Росії виступив не комітет, а всього один член комітету на ім'я Антон Фрізен, що представляє крайню праву партію "Альтернатива для Німеччини".

При цьому, за повідомленнями ЗМІ, йому закидають незаконну діяльність, за яку він нібито отримував гроші від Росії.

Як повідомляв "Обозреватель", Москва оголосила про введення дзеркальних заходів щодо 23 країн, які вислали співробітників російських диппредставництв у зв'язку з отруєнням колишнього російського шпигуна-перебіжчика Сергія Скрипаля та його дочки в Англії.

30 березня в МЗС Росії були викликані керівники дипмісій Австралії, Албанії, Німеччини, Данії, Ірландії, Іспанії, Італії, Канади, Латвії, Литви, Македонії, Молдови, Нідерландів, Норвегії, Польщі, Румунії, України, Фінляндії, Франції, Хорватії, Чехії , Швеції, Естонії.

Читайте всі новини по темі "Фейки російських ЗМІ" на сайті "OBOZREVATEL".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Наші блоги