ПолітикаЕкономіка

У НАТО оцінили "розіграш" російськими ЗМІ Столтенберга від імені Порошенка

32.8тЧитати новину російською

НАТО звинувачує російські прокремлівські ЗМІ в дезінформації, масштаби якої значно зросли після анексії Криму в 2014 році.

Про це розповіла офіційний представник НАТО Оана Лунгеску, пише Reuters.

Зокрема, альянс заявляє, що систематично пропаганду, фейкові новини та постановочні сюжети поширюють Sputnik, Russia Today (RT) і Life.ru.

Лунгеску нагадала про опубліковане російським ресурсом "Лайф" повідомлення про нібито розіграш пранкерами генсека НАТО Йенса Столтенберга, які говорили з ним нібито від імені українського президента Петра Порошенка.

"Такої розмови ніколи не було і це типовий приклад дезінформації", - сказала Лунгеску.

Ще один приклад дезінформації, за її словами публікація в липні 2016 року Sputnik, RT та іншими російськими сайтами новини про пожежу на базі НАТО в Ізмірі, назвавши її навмисним саботажем після спроби держперевороту в Туреччині.

"Ми зв'язалися зі Sputnik, RT та іншими, щоб внести правки в новину, оскільки пожежа виникла в лісі на відстані від бази і не мала до неї жодного стосунку", - зазначила Лунгеску.

З 2014 року на сайті альянсу "зібрані 32 російські міфи про НАТО", які систематично використовуються в матеріалах Sputnik, RT і низки інших ЗМІ, які перебувають у власності або під контролем російського уряду.

Як повідомляв "Обозреватель", названо важлива перевага путінської пропаганди.

Читайте всі новини по темі "Фейки російських ЗМІ" на сайті "Обозреватель".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Новые
Старые
Лучшие
Худшие

Наші блоги