Прийміть участь
в розіграші
планшету Взяти участь
Приз
ГоловнаБлоги

/Розслідування

Скандал з "Новоросією" під Одесою: спливли нові подробиці

81.5тЧитати матеріал російською

В готелі Moncastro у Затоці, де для гостей транслювали телеканали "Новоросія" і "Оплот", заявили, що таку послугу їм надав провайдер.

"У готелі встановлена ​​система IP ТБ. Провайдер нам надав такий пакет і, на жаль, з'ясувалося що в пакеті, крім українських та англійських каналів, є і такі заборонені канали. Зараз ми усуваємо цю проблему, звернулися до провайдера "АТВ +", щоб вони нам поміняли пакет", - сказала OBOZREVATEL менеджер готелю Юлія.

Однак сам провайдер спростував нам цю інформацію.

"Цьому готелю ми надаємо тільки послугу інтернету. Ніякого IP ТБ ми їм не подаємо, у нас і договору такого немає. Швидше за все вони підключилися до інтернету і транслюють телеканали звідти. Ми до цього жодного відношення не маємо", - пояснив директор компанії провайдера Олександр Булат.

Як повідомляв OBOZREVATEL, Міністерство інформаційної політики України склало список сайтів, які рекомендовані для заборони в країні.

1
Коментарі
169
41
Смішно
9
Цікаво
102
Сумно
28
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы
Ivanov Vlad
Ivanov Vlad
Этот вид информационной инфекции хорошо лечится выжиганием. Всего зараженого кубла. Гарантировано что больше рашаканалов не будет.
Показать комментарий полностью

Наші блоги