Візьміть участь
у розіграші
футболки з логотипом Obozrevatel Взяти участь
Приз
ГоловнаБлоги

/Розслідування

"Громадська народна республіка": Скрипіна звинуватили у привласненні грошей

36.2тЧитати матеріал російською

Журналіст, співзасновник "Громадського ТБ" Роман Скрипін вивів гроші, які українці пожертвували на розвиток телеканалу, за кордон і перекинув на свій особистий рахунок.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав його колега Богдан Кутєпов.

Скрипін вирішив створити власний проект "Громадське.Київ", присвоївши собі близько 150 тисяч євро, які були на рахунку "Громадського" в PayPal. Крім того, журналісти зібрали 38 тисяч доларів на YouTube, які також забрав Скрипін.

"Ти сто разів міг реалізувати себе і розвиватися в цьому колективі, робити будь-які проекти, запускати "Громадське.Київ", якби просто захотів, якби робив це. Замість цього ти крадькома від усіх декількома траншами вивів де-факто гроші "Громадського" на свій рахунок за кордоном. Потім також потихеньку від усіх, ввівши в оману Агентство інтернет-прав, ти зняв гроші від монетизації всіх наших відео на youtube, зібрані всіма нами від початку нашого мовлення ", - звернувся Кутєпов до Скрипіна в соцмережі.

У той же час Наглядова рада "Громадського" заявила, що не давала права на відкриття нового проекту в Києві з їх брендом, і обіцяв у разі невиконання Романом Скрипіним вимог керівних органів "Громадського" (звіт про надходження і розтрати "Громадського" і передачі доменного імені ) задіяти правоохоронні органи як в Україні, так і в юрисдикціях країн, де були зареєстровані рахунки, в тому числі PayPal і / або країн, звідки здійснювалися пожертви для запобігання порушенню прав жертводавців.

Варто відзначити, що це вже не перший скандал в українському медіапросторі, в якому фігурує Скрипін. Так, у липні 2007 року він відключив доменне ім'я 5tv.com.ua від сайту "5 каналу". Тоді Скрипін себе винним не визнав, заявивши, що керівництво не хотіло морочитися з реєстрацією доменного імені, а тому йому довелося зареєструвати сайт на власне ім'я.

"Сподіваюся, використання цієї адреси протягом досить тривалого часу принесло "5 каналу" користь", - заявив тоді Скрипін. Пізніше сам Скрипін відповів на звинувачення. За його словами, причиною звинувачень на його адресу стали "домисли і фантазії шановних членів Наглядової ради" і всі кошти, перераховані каналу є власністю проекту.

Як повідомляв "Обозреватель", в 2014 році на "Громадському" стався скандал з журналістом Данилом Яневським, який відключив російську правозахисницю Тетяну Локшину, яка заперечувала російські звірства на сході України. Журналіста відсторонили від ефірів на 3 місяці, і в результаті він звільнився з каналу.

Ти ще не підписаний на наш Telegram? Швиденько тисни!

Читайте всі новини по темі "Конфлікт на Громадському" на сайті "OBOZREVATEL".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы