Фальшивка: росЗМІ жорстко "попалися" на фейкові про Україну

55.8тЧитати новину російською

Норвезьке інтернет-видання The Independent Barents Observer звинуватило російські ЗМІ - РІА Новини і "Комсомольську правду" у створенні фейку про українські АЕС.

Йдеться про публікації українського бюро РІА Новини (24.02) і українську "дочку" "Комсомольської правди" (22.02), в яких повідомлялося про фіксування по всій території Європи незначних концентрацій радіоактивного йоду-131, пише FlashNord.

Так, у своїх публікаціях РІА Новини і "Комсомольська правда" приписали The Independent Barents Observer твердження, що "на українських атомних енергостанцій існують серйозні проблеми з централізованим управлінням і виконанням норм і стандартів роботи".

"Цитата - фальшива, нічого подібного немає в статті Barents Observer'а про витік йоду-131. Про Україну в цьому матеріалі взагалі немає ні слова", - заявили в The Independent Barents Observer.

Як повідомляв "Обозреватель", у квітні минулого року російські ЗМІ вже поширювали фейкову "новину" про аварію на Запорізькій АЕС, радіаційний фон на станції "вище норми в 10 разів".

Підписуйся на "Обозреватель" в Facebook Messenger, щоб бути в курсі головних новин України і світу https://m.me/obozrevatel

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Місце:
Об'єкт:

Наші блоги

Останні новини