28 січня • оновлено в 20:52
МоваЯзык
МедОбоз Головна

Цензура на ТРК ''Україна'': хто не догодив медійникам

367
Читати матеріал російською

Призначення новим генпродюсером суспільного каналу UA: ПЕРШИЙ Григорія Тичини, колишнього головного виконавчого продюсера ТРК "Україна", нагадало про один скандал з цим мовником.

Так, при спробі знайти матеріали про Тичину на сайті телеканалу, пошук видавав "404", відсутність інформації за даним запитом. Тобто, всі сторінки (майже всі) були ретельно видалені і згадок про колишнього топ-менеджера ТВ-каналу відсутні.

Схожа історія відбувалася і у 2012 році, коли колишній журналіст сайту "Телепростiр" Павло Мандрик, який спеціалізувався на гострих і резонансних інтерв'ю, був звільнений з видання з міркувань цензури; його інтерв'ю з керівництвом каналу "Україна" були зняті з сайту, після чого журналісту дали зрозуміти, що ці матеріали ніколи не будуть опубліковані.

За словами журналіста, інтерв'ю з виконавчим продюсером Григорієм Тичиною і ведучим Андрієм Данилевичем були зняті на вимогу самого каналу.

Дивіться з понеділка по п'ятницю о 9:00 на ObozTV ранкове шоу "О, Крапівіна!"

Долучайтесь до нашої Viber-спільноти "О, Крапівіна!

Не набридаємо! Тільки найважливіше - підписуйся на наш Telegram-канал

Читайте всі новини по темі "О, Крапівіна!" на сайті "OBOZREVATEL".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы