ЕкономікаШоу

"Дно": головний телеканал РФ виставив себе на посміховисько заявою про допінг російського призера Олімпіади

25.3тЧитати новину російською

Російський "Перший канал" виставив себе на посміховисько, висунувши три версії того, як керлінгістів з РФ Олександр Крушельницький попався на допінгу на Олімпіаді-2018.

КремльТВ відкинуло варіант з провокацією, а також визнало малоймовірним те, що спортсмен сам приймав мельдоній. А ось третя версія - Крушельницький прийняв заборонений препарат, оскільки він допомагає від похмілля - викликала неймовірні глузування серед фанатів.

Вболівальники сміються з постановки питання "Першого каналу", який безглуздо заявив: "Хто буде вчитуватися в етикетку препарату, покликаного допомогти ранок?!"

"З вашого каналу точно ніхто. А спортсмен на Олімпіаді, що претендує на медаль, в такій обстановці пов'язаної з допінгом, буде вчитуватися навіть в етикетку фруктового соку який він п'є"; "На 1-му просто самородки працюють, кращі з кращих"; "Першому дноналу вже помовчати б"; "Брєд", - пишуть любителі спорту в коментарях на порталі "Чемпіонат".

Раніше "Обозреватель" повідомляв, що Росія придумала безглузде виправдання допінгу свого призера на Олімпіаді-2018.

Читайте всі новини по темі "Олімпіада-2018" на сайті "Обозреватель".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Щоб проголосувати за коментар чи залишити свій коментар на сайті, до свого облікового запису MyOboz або зареєструйтеся, якщо її ще немає.
Зареєструватися
Нові
Старі
Кращі
Найгірші
Коментарі на сайті не модеровані

Наші блоги