"Буде закритий!" Головний спортивний телеканал Росії зганьбився у прямому ефірі: фотофакт

14.7тЧитати новину російською

Федеральний російський телеканал "Матч ТВ" потрапив в курйозну ситуацію, підбиваючи підсумки матчів 10-го туру національної першості. Режисери допустили дику помилку, переплутавши рахунок в одному з поєдинків.

Йдеться про зустріч пітерського "Зеніту" і "Уфи". У списку результатів ігор туру було зазначено, що колишня команда Мірчі Луческу поступилася на своєму полі 0:3, хоча в дійсності все сталося навпаки, пише FootBoom.

Пікантності ситуації додає той факт, що "Матч ТВ" входить до медіахолдингу, який фінансується "Газпромом". Він же є і власником "Зеніта". Через це вболівальники вже припускають закриття телеканалу.

Як повідомляв "Обозреватель", в Росії вигадали історію про план ЦРУ зірвати ЧС-2018 руками Саакашвілі.

Читайте всі новини по темі "чемпіонат Росії" на сайті "Обозреватель".

Наші блоги