Скандал із російським Кримом на італійському TV отримав продовження

13.3тЧитати новину російською

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення відправила італійській телекомпанії World Fashion Channel Europa SRL, що ретранслює в Україні програму World Fashion Channel, лист з вимогою "припинити порушення чинного законодавства в частині територіальної цілісності України".

Як повідомляє прес-служба Нацради, на сайті телекомпанії був зафіксований факт розміщення карти Російської Федерації, яка включає територію анексованої Автономної Республіки Крим.

У відомстві зазначили, що такі дії телекомпанії суперечать Закону України "Про інформацію" та Європейській конвенції про транскордонне телебачення, оскільки вони "спрямовані на розпалювання ворожнечі та посягання на територіальну цілісність України".

Нацрада нагадала, що анексія Криму не визнається українською державою, а також Генеральною асамблеєю ООН, ПАРЄ, ОБСЄ.

"У разі ігнорування вимог українського законодавства, керуючись частиною другою статті 24 Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Національна рада буде змушена розглянути питання про припинення ретрансляції програми World Fashion Channel на території України", - зазначили у прес-службі.

Як повідомляв "Обозреватель", раніше одне з найбільш авторитетних італійських видань La Gazzetta dello Sport показало Крим територією Росії. Потім журналісти вибачилися.

Читайте всі новини по темі "анексія Криму" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги

Останні новини