ГоловнаБлоги

"Чесний" російський телеканал попався на грубій антиукраїнській маніпуляції

23.7тЧитати новину російською

Російський телеканал "Дождь" попався на грубій антиукраїнській маніпуляції з приводу визнання так званих паспортів терористичних організацій "Л/ДНР".

Тема "Україна має намір законодавчо прирівняти кримчан до терористів" обурила журналістів.

"Мій принцип: про колег або добре, або нічого... Але "Дождь", ви зовсім з глузду з'їхали? Вас підмінили? Як канал, який спочатку Євромайдану краще і повніше висвітлював українські події, ніж всі наші телеканали разом узяті, може зараз використовувати такі дешеві пропагандистські трюки у стилі Д. Кісельова? Ви ж були такі класні, свіжі, вільні, за вас хотілося радіти... Я розумію, що у ваших умовах - хочеш жити, тренуй гнучкість хребта, але він вже тріщить. І те, що заголовок новини потім переписали, не рятує. Алиас адже забули поміняти... Розлад. Викреслюю", - написала в Facebook головний редактор "Гордона" Олеся Бацман.

Як повідомляв "Обозреватель", топ-пропагандист Путіна повівся на фейк "ДНР" про сили АТО.

Читайте всі новини по темі "анексія Криму" на сайті "Обозреватель".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Новые
Старые
Лучшие
Худшие

Наши блоги