"Написав донос": українського журналіста призначили винним у забороні "Дождя"

13тЧитати новину російською

Заступник генерального директора ATR Айдер Муждабаєв поскаржився на те, що після публікації ним у соцмережі критичного посту про телеканал "Дождь", його в Росії звинуватили в забороні мовлення каналу в Україні.

Відповідний запис журналіст опублікував на своїй сторінці у Facebook.

"Кілька місяців тому я написав у ФБ жорсткий пост про те, що "Дождь" називає Крим Росією. Пройшли місяці. На "Дожде" ніхто цього попередження не сприйняв. Продовжили. Публікували карти Криму "в Росії". Звали в ефір людожерів, що виправдовували війну в Україні. А винен у забороні мовлення "Дождя", виявляється, я", - написав він.

За словами Муждабаєва, йому дорікають у тому, що він "написав донос".

"Що там, у Росії, у людей із головою? Це я, чи що, відбирав у них батьківщину? Це я брехав в ефірі? Росіяни, ви взагалі про що?" - додав він.

Нагадаємо, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення заборонила ретрансляцію в Україні російського телеканалу "Дождь".

Як повідомляв "Обозреватель", раніше Муждабаєв порадив росіянам поглянути на ситуацію із забороною "Дождя" в Україні очима її громадян.

Читайте всі новини по темі "Російсько-український конфлікт" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги

Останні новини