БлогиСвіт

Польська влада оштрафувала телеканал за висвітлення акцій протесту

214

Польський медіа-регулятор заявив, що телеканал TVN24 упереджено висвітлював антиурядові протести у грудні 2016-го. Телемовник планує оскаржити штраф у 350 тисяч євро.Польський медіа-регулятор оштрафував телеканал TVN24, який є одним з провідних новинних телеканалів країни, за нібито упереджене висвітлення антиурядових протестів у грудні 2016 року, повідомляє агентство AFP. Речниця польської Національної ради телебачення і радіомовлення Тереза Брикчинська у вівторок, 12 грудня, заявила, що телеканал, яким володіє американська медіа-компанія Scripps Networks Interactive, був оштрафований через те, що він "не зміг поінформувати глядачів, що протести 16-18 грудня, проведені біля парламенту, були незаконними, та закликав глядачів взяти участь у нелегальних протестах".

TVN24 - один з двох найбільших новинних телеканалів у Польщі - має намір оскаржити накладання на нього безпрецедентного штрафу розміром у півтора мільйона польських злотих (близько 350 тисяч євро в еквіваленті), зазначається на сайті мовника.

У грудні минулого року десятки опозиційних політиків зібралися біля польського парламенту на знак протесту проти наміру правлячої націонал-консервативної партії "Право і справедливість" ("ПіС") обмежити роботу журналістів у Сеймі. "ПіС" звинуватила опозиціонерів у спробі державного перевороту, оскільки тисячі прибічників опозиції зібралися біля парламенту, щоб підтримати їхню позицію.

Брикчинська заявила, що медіа-регулятор отримав "багато скарг" через висвітлення подій TVN24. За її словами, канал "створив атмосферу напруги та загрози", при цьому "плюралістичність інформації не була дотримана". Натомість телеканал заявляє, що звинувачення регулятора базуються на звіті, якому бракує об'єктивності.

Нагадаємо, з часу приходу до влади "ПіС" у жовтні 2015 року ЗМІ та правозахисники регулярно звинувачують польський уряд у наступі на свободу слова та спробі встановити державний контроль над громадськими медіа.

Читайте всі новини по темі "Deutsche Welle" на сайті "Обозреватель".

Джерело
0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Новые
Старые
Лучшие
Худшие

Наші блоги