22 вересня • оновлено в 01:36
Блоги Світ

/ Політика

У Росії визнали програму Кисельова про розгін українського Евромайдана "прямою дезінформацією"

26.7т Читати матеріал російською

На засіданні Громадської колегії за скаргами на пресу колегія розглянула скаргу Комісії з журналістської етики (Україна, м. Київ) в особі голови Комісії Володимира Мостового на програму "Вести недели" (телеканал "Росія-1") і її ведучого Дмитра Кисельова у зв'язку з виходом в ефір сюжету "Українське віче" (випуск від 08.12.2013).

У рішенні (повний текст) говориться, що Колегія вважає обгрунтованим звинувачення заявником автора і ведучого програми "Вести недели" у свідомому порушенні хронологічного порядку подій 30 листопада - 1 грудня 2013 року. Вважаючи тиждень достатнім терміном для підготовки матеріалу достовірного і сумлінного, що не містить помилкового відповіді на істотне питання про те, яка зі сторін протистояння першою застосувала силу, Колегія розглядає та обставина, що "силовий розгін мирної акції протесту на Майдані Незалежності, який стався 30 листопада" , у програмі від 8 грудня був "представлений як наслідок дій провокаторів під час акції протесту біля Адміністрації Президента, які, насправді, відбувалися 1 грудня", дезінформацією, адресованої російському телеглядачеві, російському громадській думці.

Колегія знаходить пов'язану з цією "плутаниною", але адресовану українському телеглядачеві репліку Кисельова в програмі від 15 грудня 2013 ("Я щиро хочу висловити вдячність глядачам програми" Вести недели "в Україні, які звернули увагу на наші помилки в минуле неділю. Ну, помилилися, що, втім, ніяк не скасовує простроенной логіки київських заворушень ") вивертом, розрахованої, на нерозуміння сенсу сказаного більшістю російських телеглядачів. Пропустивши повз вуха "помилки" і "схибили", телеглядачі випустили з уваги і сам предмет "плутанини".

Колегія вважає показовим те, що ані чіткого повідомлення про досконалої підміні факту вигадкою, ні добросовісної оцінки "помилки", ні, тим більше, вибачень за введення в оману десятків мільйонів людей як російські, так і українські телеглядачі, від Кисельова не дочекалися. Ця обставина підтверджує висновок експерта К.А. Назаретян про те, що ні цінність правди, ні цінність чесності не виявляються істотними для "творчості" автора і ведучого програми "Вісті тижня".

Крім того, знаходячи ситуацію розширення і зміцнення присутності пропаганди у сфері масової інформації Росії виразно ненормальною, Колегія вважає за необхідне звернути на неї увагу журналістської спільноти, засобів масової інформації як на репутаційно ризиковану для добросовісної журналістики. І вже з цієї причини заслуговуючу як серйозної професійної дискусії, так і громадського моніторингу.

Нагадаємо, в лютому 2014 року "за досягнуті трудові успіхи, значний внесок у соціально-економічний розвиток Росії, заслуги в гуманітарній сфері, зміцненні законності, захисті прав та інтересів громадян, багаторічну і сумлінну роботу" президент Росії Володимир Путін нагородив Кисельова орденом "За заслуги перед вітчизною "IV ступеня.

Ти ще не підписаний на наш Telegram? Швиденько тисни!

Джерело
0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Щоб проголосувати за коментар чи залишити свій коментар на сайті, до свого облікового запису MyOboz або зареєструйтеся, якщо її ще немає.
Зареєструватися
Показати коментарі
Нові
Старі
Кращі
Найгірші
Коментарі на сайті не модеровані

Блоги / думки

ads pixel