Газета The Daily Mail вибачилася перед дружиною Трампа за статтю про неї

544

Британському виданню The Daily Mail довелося вибачитись перед першою леді США за статтю, у якій воно, зокрема, написало, що Меланія Трамп надавала інші "послуги", коли була моделлю.Перша леді Сполучених Штатів Америки Меланія Трамп домоглася вибачень та сплати компенсації від британського видання The Daily Mail через статтю про минуле дружини президента США у той час, коли вона працювала моделлю.

У середу, 12 квітня, The Daily Mail опублікувала вибачення перед Меланією Трамп за деякі ствердження в статті, опублікованій у серпні 2016 року. У матеріалі, зокрема, стверджувалось, що майбутня перша леді "надавала послуги, окрім того що була просто моделлю".

У відповідь Меланія Трамп подала два позови - проти The Daily Mail у Великобританії та проти Mail Online у США, вимагаючи сплати компенсації у розмірі 150 мільйонів доларів. Проте сторони дійшли мирової угоди.

"Ми вибачаємось перед пані Трамп за будь-які незручності, які їй завдала наша публікація", - зазначається у повідомленні видання. Також у ньому вказується, що The Daily Mail погодилася виплатити першій леді США компенсацію, проте її сума не називається. За інформацією Reuters, мова йде про три мільйони доларів США, включаючи юридичні видатки.

Читайте всі новини по темі "Deutsche Welle" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги