Прийміть участь
в розіграші
планшету Взяти участь
Приз
CityВідео

/Гастроентерологія

Не можна з антибіотиками: з'ясували шкідливість популярних таблеток

8.3тЧитати матеріал російською

Пробіотики викликають серйозні розлади кишечника, якщо їх застосовувати разом із антибіотиками.

Це з'ясували у ході досліджень вчені, повідомляє The Guardian. Відзначається, що нерідко лікарі рекомендують пацієнтам поєднувати антибіотики з пробіотиками, наражаючи їхнє здоров'я на небезпеку.

При цьому було встановлено, що споживання пробіотиків перешкоджає відновленню мікробіоми кишечника після курсу антибіотиків.

Згубні наслідки такої непередбачливості затягувалися на 6 місяців. При цьому мікробіоми людей, які не поєднували препарати, навпаки, нормалізувалися протягом декількох днів.

Як повідомляв OBOZREVATEL, учені з'ясували, що люди, які приймають вітаміни без консультації із лікарем, до того ж — в "ударних" дозах, тільки шкодять собі. Ці пігулки здатні викликати навіть летальний результат у окремих випадках.

0
Коментарі
3
0
Смішно
4
Цікаво
1
Сумно
5
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Блоги медицини