Брехня не рятує: найбільші телеканали кремлівської пропаганди стали працювати в збиток

12,6 т.
Брехня не рятує: найбільші телеканали кремлівської пропаганди стали працювати в збиток

Три найбільші телекомпанії Росії, які є головним каналом пропаганди Кремля, стали збитковими.

Держхолдинг ВГТРК пішов у мінус слідом за "Першим каналом" і "Газпром-медіа", пишуть Ведомости.

Виручка ВГТРК торік зросла на 2,2% до 31,9 млрд руб. Проте витрати, в які входять собівартість продажів, продукції, товарів і послуг збільшилися на 5,8% до 52,9 млрд руб. Таким чином, вперше з 2000 року холдинг став збитковим. Якщо в 2013 році його чистий прибуток склав 29 млн руб., то чистий збиток минулого року - 2,8 млрд руб.

Відео дня

Збиток "Першого каналу" досяг 938,4 млн руб. Виручка ж збільшилася всього на 2,9% до 30,1 млрд руб.

У свою чергу виручка Газпром-медіа виросла в 2014 р на 28,3% до 72 млрд руб., Але це зростання забезпечило насамперед поглинання холдингу Профмедіа. Без урахування нових активів виручка Газпром-медіа в минулому році знизилася. Витрати холдингу збільшилися відразу в 1,5 рази, зокрема, витрати на персонал - більше ніж на 40%, адміністративні витрати - майже на 90%. В результаті якщо в 2013 р Газпром-медіа отримала прибуток в 8,6 млрд руб., То в 2014 р її збиток склав 2 млрд руб.

Газета зазначає, що цього року фінансове становище найбільших телекомпаній навряд чи серйозно покращиться: у I кварталі ринок телереклами впав на 20% і, за прогнозом селлера Vi, за підсумками року витрати рекламодавців на просування в ефірі будуть помітно меншими, ніж роком раніше.

Як повідомляв "Обозреватель", відомий російський журналіст і критик Кремля Андрій Бабицький заявив про намір запустити в окупованому "ДНР" Донецьку власний телеканал.