Суспільне ТБ оштрафували на 300 млн грн: журналіст розкрив скандальні деталі

31,9 т.
Суспільне ТБ оштрафували на 300 млн грн: журналіст розкрив скандальні деталі

Суд оштрафував ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України" на 300 млн грн, зобов'язавши виплатити кошти каналу Euronews.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав український телеведучий (Роман Вінтонів) Майкл Щур.

"Сьогодні на Суспільне наклали штраф в 10 млн євро. Майже 11... Що відчуває компанія, яка має дірку в бюджеті, до середини якої "рідкісний птах долетить", розміром ву300 млн грн (і це тільки середина пропозиції). Я просто взяв паузу, щоб повітря в легені набрати, і тут Касаційний суд каже цій компанії: "Вам треба заплатити ще (ще!!!) 300 млн грн", - зазначив Щур.

Відео дня

За його словами, хтось побачив, що Суспільне ТБ "вижило" після рішення про скорочення фінансування, і вирішив його "дотиснути, щоб здохло".

Журналіст пояснив, що історія пов'язана з телеканалом Euronews.

Зокрема, Щур розповів, що з 2010 року Euronews за новини отримував по 5 млн євро щорічно від "Першого національного", а кошти виділяв Кабмін екс-прем'єр-міністра Миколи Азарова. Крім того, за словами телеведучого, договір був підписаний на 6 років, хоча бюджет "Першого національного" повинен затверджуватися щороку, але уряд обіцяв щорічно виробити кошти.

Однак у 2013 році уряд відмовився давати кошти на Euronews, у зв'язку з чим останній подав до суду, вимагаючи заплатити кошти.

Пізніше "Перший національний" став "Національною суспільною телерадіокомпанією України", а суд постановив повернути борги Euronews.

"Ось така історія сталася із Суспільним. І тепер у нас дірка розміром у 600 млн грн, якщо все перевести в гривні. І тепер ви знаєте, як це сталося", - резюмував Шур.

Як повідомляв "Обозреватель", 28 грудня 2016 року уряд затвердив статут Відкритого акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України".

Раніше обрану голову наглядової ради Суспільного ТБ Тетяну Лебедєву викрили у зв'язках з олігархом Віктором Пінчуком.