УкраїнськаУКР
русскийРУС

Чим менше п'єш - тим швидше вийдеш заміж

867
Чим менше п'єш - тим швидше вийдеш заміж
Google Subscribe

Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google

Підписатися

Чим менше дівчина вживає спиртних напоїв - тим більше у неї шансів на ранній шлюб, стверджує група вчених під керівництвом професора Мері Уолдрон зі школи освіти при університеті штату Індіана. Протягом декількох років експерти наблюдалаі за 5000 пар близнюків, звертаючи особливу увагу на їх фізичний і психічний розвиток, а також схильність до вживання тих чи інших продуктів. По закінченню дослідження, вчені проаналізували вік їх вступу в шлюб і знайшли залежність між вживанням алкоголю і заміжжям. Так, чим частіше дівчина п'є алкоголь, тим менше у неї шансів на ранній шлюб, пише Uaua .