Умнейте на здоров'я! Знайдена дієта, що підвищує IQ


Будьте першими у курсі головного — підпишіться на Новини на OBOZ.UA у Google
Як "закласти" високе IQ людини ще в самому ранньому дитячому віці? Західні вчені знайшли відповідь на це питання: за допомогою певної дієти, тобто, раціону харчування. Як з'ясувалося, правильна дієта має життєво важливе значення для росту мозку, на ранніх етапах дорослішання дитини, в основному, до трьох років. Здорове харчування в цей період може сприяти оптимальному зростанню мозку.
Таку заяву вчені зробили, підвівши підсумки довгострокового дослідження, розпочатого в дев'яності роки минулого століття. В рамках цього дослідження, вчені спостерігали за життям приблизно чотирнадцяти тисяч дітей, і опитували їх батьків про те, як саме харчуються їхні діти.
Опитування проводилися, коли діти знаходилися у віці трьох, чотирьох, семи і восьми з половиною років. Результати дослідження відзначалися по ковзної шкалою, що коливається від бала мінус два для найбільш здорових дітей, до десяти балів, для дітей, чий раціон харчування був найбільш нездоровим.
У рамках дослідження, вчені також виміряли рівень IQ цих дітей. Це було зроблено за допомогою тесту на інтелект для дітей, за шкалою Векслера. Вимірювання IQ відбувалося для дітей у віці восьми з половиною років.
Результати дослідження, опублікованого в Journal of Epidemiology and Community Health, показали, що чим більш здоровими і різноманітними продуктами харчувалися діти, тим вищим був їх IQ. І навпаки, низький IQ спостерігався у дітей, які харчувалися фаст-фудом, напівфабрикатами і різного роду шкідливими ласощами.
Дослідники рекомендують батькам з раннього віку годувати своїх дітей здоровими продуктами, намагатися робити їх раціон різноманітним, стежачи за тим, щоб до нього входили фрукти, овочі, молочні продукти, м'ясо, птиця, риба, злакові, і т.п. Не варто привчати дитину до шкідливих ласощів, особливо до чіпсів, газованих напоїв, солодощів, з великим вмістом харчових барвників і різних добавок і так далі.
Здорове харчування дозволить не тільки запобігти у малюка захворювання, на зразок ожиріння і діабету, але ще і багато в чому підвищить шанси дитини на хорошу успішність під час навчання і нормальну соціальну адаптацію, а також, як з'ясувалося, дозволить збільшити його IQ, пише med.israelinfo. ru .