Топтеми:

"Пропонували одну компанію": Фукс відреагував на скандал із грошима Януковича

13,8 т.

Російсько-український олігарх Павло Фукс спростував дані розслідування арабського телевізійного канал Аl Jazeera про участь у виведенні $1,5 млрд екс-президента України Віктора Януковича.

Про це він заявив в інтерв'ю ТСН.

"Та, що стосується мене, інформація не те, що некоректна, а на рівні чуток. Мені колись реально пропонували, я обговорював це, причому не одна людина ходила "по ринку", але далі обговорень це не пішло", - заявив він.

За словами Фукса, із олігархом-втікачем Сергієм Курченком він теж нібито не знайомий, і не розглядав питання про придбання компаній, пов'язаних із ним.

"Я навіть назви компаній дізнався з преси, і якщо раніше в пресі публікувалися назви, я таких не пам'ятаю. Мені пропонували насамперед одну компанію", - уточнив олігарх.

Стосовно кіпрських офшорів і загальних справ із українським народним депутатом-втікачем Олександром Онищенком він також дав негативну відповідь.

"Ніколи його не здавав і наочно побачив, тільки коли Онищенка затримували і потім публікувалися ці документи в пресі. Можливо, вони готували пропозицію для мене, але я навіть не пам'ятаю, це він мені пропонував", - сказав він.

А кіпрська компанія йому нібито не належить, і українських облігацій у нього "ніколи не було". Фукс також зазначив, що у нього є тільки український паспорт, а документи інших країн він не має.

Стосовно матеріалів Аl Jazeera він і зовсім заявив, що це пов'язано з інтересами конкурентів.

"Це, мабуть, багатьом вигідно. Я хочу інвестувати в деякі проекти і, можливо, комусь заважаю. Думаю, в межах розслідування щодо Онищенка, оскільки я в цих матеріалах, мене кудись уплутують", - заявив він.

Тим часом, екс-голова Національного банку України Валерія Гонтарєва заявила, що не бачить нічого поганого в передачі в борг облігації держпозики українському бюджету. Вона зазначила, що її компанія була фінансовим посередником, а в ГПУ у цій справі її не допитували.

Як повідомляв "Обозреватель", голова правління Центру протидії корупції розповів, як саме арабський телеканал вийшов на документи про виведення грошей Януковича.

Поділитися в Facebook