ГоловнаБлоги

Скандал із $1,5 млрд Януковича: Шабунін розповів, хто вивів Аl Jazeera на слід

Читати новину російською

Арабський телевізійний канал Аl Jazeera вийшов на документи про виведення $1,5 млрд екс-президента України Віктора Януковича в процесі розслідування про олігарха Павла Фукса.

Про це заявив голова правління Центру протидії корупції Віталій Шабунін в ефірі телеканалу ZIK.

"Є редакційні статті про Павла Фукса. Al Jazeera цікавиться темою України, тому що їм цікавий був Фукс. Це новий український олігарх. Його нещодавно не пустили у США. Він прилетів, і його відправили назад. Al Jazeera розслідувала дії Фукса", - зазначив Шабунін.

Зокрема, за його словами, коли канал зацікавився олігархом, спливли інші цікаві факти. Так, представники Аl Jazeera провели власне розслідування і таким чином придбали рішення суду про конфіскацію грошей Януковича.

"Просто всі ці історії вилізли окремими частинами розслідування. Дістати це рішення не було проблемою", - наголосив антикорупціонер.

Як повідомляв "Обозреватель", раніше в ГПУ заявили, що не можуть підтвердити або спростувати достовірність тексту вироку суду щодо спецконфіскаціі $1,5 млрд оточення Януковича, оприлюдненого напередодні телеканалом Al Jazeera.

Читайте всі новини по темі "Боротьба з корупцією в Україні" на сайті "Обозреватель".

Наші блоги