Прийміть участь
в розіграші
екшн-камери Взяти участь
Приз
ГоловнаБлоги

/Розслідування

Держпереворот і літаки РФ: в Україні взялися за відомий канал

89.9тЧитати матеріал російською

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України призначила перевірку телеканалу NewsOne через заяви в його ефірі про Євромайдан як про "державний переворот", а також у зв'язку з "позитивним зображенням Збройних сил Росії" в одній з програм.

Про це у своєму Facebook повідомив член національної ради Сергій Костинський.

"Нацрада зафіксувала трансляцію передачі "Український формат" за участю народного депутата України (від Оппоблоку. - Ред.), власника телеканалу NewsOne Євгена Мураєва, який заявив про те, що події кінця 2013 - початку 2014 в Києві - "державний переворот", метою якого було повалення законної влади в Україні", - зазначив він.

За словами представника Нацради, висловлювання щодо "державного перевороту" є змістовно аналогічними офіційній політичній і пропагандистській позиції країни-агресора, яка спрямована на виправдання військової агресії проти України і анексії Криму Росією.

"Ці висловлювання базуються на упередженості, маніпулюванні громадською свідомістю, зокрема шляхом поширення недостовірної, неповної або упередженої інформації і такої, що не має нічого спільного зі свободою слова і журналістською діяльністю", - переконаний Костинський.

Крім того зафіксовано систематичне підняття в ефірі телеканалу теми "державного перевороту в Україні" у виконанні співробітників каналу, що ведуть передачі, і запрошених гостей: Євгена Червоненка, Надії Савченко, Діани Панченко, В'ячеслава Піховшека та інших, сказав він.

Ще одна причина перевірки - демонстрація відеоролика зі сценами за участю Повітряних сил Росії, зазначив Костинський.

"За результатами моніторингу, зафіксовано трансляцію передачі" Світова політика з Олегом Волошиним "на тему ситуації, яка сталася в листопаді 2017 року Сирії. У передачі був продемонстрований відеоролик, в якому є сцени за участю Повітряних сил Росії з коментарями автора, які можна розглядати як популяризацію авіації країни-агресора ", - пояснив член національної ради.

Перевірку призначили на підставі депутатського запиту групи народних депутатів, а також за зверненням Служби безпеки України.

Держпереворот і літаки РФ: в Україні взялися за відомий канал

Як повідомляв "Обозреватель", 3 грудня люди в камуфляжній формі і балаклавах, заблокували телеканал NewsOne, пояснивши свої дії протестом проти "антиукраїнської агітації в ефірі телеканалу".

Читайте всі новини по темі "Російсько-український конфлікт" на сайті "OBOZREVATEL".

0
Коментарі
0
0
Смішно
0
Цікаво
0
Сумно
0
Треш
Чтобы проголосовать за комментарий или оставить свой комментарий на сайте, в свою учетную запись MyOboz или зарегистрируйтесь, если её ещё нет.
Зарегистрироваться
Показать комментарии
Новые
Старые
Лучшие
Худшие
Комментарии на сайте не модерированы

Наші блоги