"Який захоплюючий детектив": в Росії висміяли пропагандистів Кремля за скандал з Навальним

24.7тЧитати новину російською

Російський пропагандистський портал Life.ru заявив, що викрив план опозиціонера Олексія Навального про постановочне відео про його відпочинок у Франції, тому не заплатив обіцяні гроші.

Про це йдеться в заяві на сайті редакції.

Так, у виданні стверджують, що знали про "провокацію" Навального, проте вступили в листування з людиною, котра запропонував запис з відпустки Навального.

Відзначається, що це був Віталій Колесников, з яким вели бесіду в соцмережі.

"Судячи з його сторінки в соціальній мережі "ВКонтакті", він не особливо приховує, що є штатним співробітником навальнівского Фонду боротьби з корупцією, займаючись в ньому відеопродакшеном", - пише портал.

В редакції додали, що Колесніков назвав автором відео якусь дівчину, яка в свою чергу заявила каналу, що нічого не знімала.

У той же час видання відзначає, що таким чином вичислило "аферу" політика.

Крім того, Life звинуватив Навального у брехні про виплату Колесникову 10 тис. рублів (близько 4,5 тис. грн) за ролик, стверджуючи, що ніяких грошей з обіцяних 50 тис. рублів нікому не перерахували.

Відзначимо, росіяни активно коментують публікацію, висміюючи пропагандистів.

"Облажалися, так і скажіть", "Він на державні гроші літав? Або його витрати не відповідають доходам? Про що ця стаття?" - пишуть користувачі.

"Боже, який захоплюючий детектив, скандали, інтриги, розслідування!" - додав коментатор.

"Лайфньюз викрив Навального в тому, що він їх викрив", - сміються користувачі.

"Якийсь дитячий садок. Стаття ні про що, суцільне словоблуддя. Краще б і не писали", - зазначив Євген Сафонов.

Як повідомляв "Обозреватель", раніше Навальний розповів, як "заробив на дурниках" з телеканалу Life.

Читайте всі новини по темі "російська пропаганда" на сайті "Обозреватель".

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Наші блоги

Останні новини