Рупор Кремля в дії: путінський канал RT зганьбився нахабною витівкою в США

27.7тЧитати новину російською

Рупор Кремля - російський телеканал Russia Today - у четвер, 12 січня вторгся в мовлення американського каналу C-Span.

Про це повідомляє "Радіо Свобода".

Телеканал C-Span вів онлайн трансляцію засідання нижньої палати американського Конгресу, присвяченого роботі Комісії із цінних паперів і бірж, коли в ефір раптово вклинився канал Russia Today.

Накладка сталася під час виступу депутата Максін Уотерс за кілька секунд до того, як вона згадала у своєму виступі Дональда Трампа в контексті його відносин із Росією.

Мовлення тривало близько 10 хвилин. Телеглядачі сприйняли витівку RT як диверсію. При цьому в заяві, поширеній C-Span, представники каналу списали все на технічну помилку.

"Ми здійснюємо моніторинг передач RT на предмет екстрених новин, і найбільш імовірно, що в маршрутизації інтернет-сигналу стався збій", - йдеться в заяві.

Як повідомляв "Обозреватель", раніше британський регулятор медіа-ринку Ofcom почав проводити розслідування щодо англомовного пропагандистського російського каналу Russia Today у зв'язку з упередженою і неправомірною подачею інформації щодо низки енергетичних компаній, які видобувають сланцевий газ.

Приєднуйтесь до групи "УкрОбоз" на Facebook, читайте свіжі новини!

Місце:

Наші блоги